Havtorn Skrevet 16. juli 2011 #1441 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Forholdsvis skeptisk til ungdommer. Type store gjenger med ungdommer. Hvor lang tid har du brukt på nett i dag? Edit: Og kan folk pliiiiis oppdatere siden før de svarer? Blir så mye rot når folk skal svare på innlegg med spørsmål som ble stilt for 10 minutter siden. Jeg svarer bestandig den som svarte på det forrige spm uansett, men mange gjør ikke det. Ødelegger litt av morroa. Endret 16. juli 2011 av MsFoster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1442 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg synes vann har en ganske nøytral smak, så smaker verken godt eller vondt. Har du noen fordommer? Isåfall hvilke? Ja en del. -Folk som får etter min mening for mange barn -Tenåringer som blir gravide med vilje -Voksne som syns det er greit at tenåringer blir gravide med vilje -Kristne. Dettte er fordi jeg har møtt stereotypen. -Muslimer, spesielt kvinner med hijab eller burka -Foreldre til slemme barn. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1443 Del Skrevet 16. juli 2011 Forholdsvis skeptisk til ungdommer. Type store gjenger med ungdommer. Hvor lang tid har du brukt på nett i dag? Edit: Og kan folk pliiiiis oppdatere siden før de svarer? Blir så mye rot når folk skal svare på innlegg med spørsmål som ble stilt for 10 minutter siden. Jeg svarer bestandig den som svarte på det forrige spm uansett, men mange gjør ikke det. Ødelegger litt av morroa. Prøver det jeg og men så dukker det opp nye spm mens jeg skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. juli 2011 #1444 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja en del. -Folk som får etter min mening for mange barn -Tenåringer som blir gravide med vilje -Voksne som syns det er greit at tenåringer blir gravide med vilje -Kristne. Dettte er fordi jeg har møtt stereotypen. -Muslimer, spesielt kvinner med hijab eller burka -Foreldre til slemme barn. Enn du? Folk med små hunder. Hva synes du om at det er lov å gifte seg som homofil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1445 Del Skrevet 16. juli 2011 Folk med små hunder. Hva synes du om at det er lov å gifte seg som homofil? Jeg syns det er bra. Syns det er rart at det ikke ble lov før omtrent nylig. Hva syns du om at homofile adopterer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 16. juli 2011 #1446 Del Skrevet 16. juli 2011 Be my guest. Har du problemer med alkohol eller narkotika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. juli 2011 #1447 Del Skrevet 16. juli 2011 På ingen måte. Har et helt avslappet forhold til akohol, og et ikke-eksisterende forhold til narkotika. Hva har fått deg til å smile eller le idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 16. juli 2011 #1448 Del Skrevet 16. juli 2011 Hva har fått deg til å smile eller le idag? En kjempesøt gammel dame som er beboer på sykehjemmet der jeg jobber. Hun er vanligvis dessverre i veldig dårlig form, men var i kjempehumør i dag, spøkte og lo. Liker du gamle mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1449 Del Skrevet 16. juli 2011 En kjempesøt gammel dame som er beboer på sykehjemmet der jeg jobber. Hun er vanligvis dessverre i veldig dårlig form, men var i kjempehumør i dag, spøkte og lo. Liker du gamle mennesker? Ja. Gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. juli 2011 #1450 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei... Synes det er vanskelig å forholde seg til de. Untatt familiemedlemer. Er du bekymret for arvelige sykdommer i din familie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HiCog Skrevet 16. juli 2011 #1451 Del Skrevet 16. juli 2011 Aldri! Sorry HiCog - var virkelig ikke meningen å ødelegge tråden for deg. Hva er den verste egenskapen du vet om hos andre mennesker? Det er ikke bare meg du ødelegger for, men hele tråden mister sin funksjon og alle som kommer til den for å få en litt anerledes versjon snikksnakk blir skuffet når tråden blir kapret av vaniljesamtale som vi alt har mange tråder for. Den verste egenskapen jeg vet om er lav intelligens (ikke iq definisjonen). Jeg tror min oppvekst har gjort meg bevisst og åpen siden jeg har en mor som er ateist og en far som er kristen. Spør igjen: Hva slags farge har du på øynene? Igjen poenget med tråden er som TS skrev: Her stiller dere bare kjipe spørsmål, og neste bruker svarer 100% ærlig! Noen som tør? Det er greit å være anonym om man vil men det er jo litt feigt da. Ville du ofret deg selv for å redde livet til et ukjent barn? Kvinneguidens vanlige reglemang om at det er tilatt å ta opp sidetemaer bør ikke gjelde i denne typen tråd som handler om en spesifikk type spørsmål stilt mange ganger. Nei... Synes det er vanskelig å forholde seg til de. Untatt familiemedlemer. Er du bekymret for arvelige sykdommer i din familie? Ja Ville du ofret jobben til to bekjente for å redde din egen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 16. juli 2011 #1452 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei. Jeg har allerede arvet diabetes 1, og stort mer er det ikke å være redd for. Vi har heldigvis få tilfeller av kreft i familien. Har du en kronisk sykdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. juli 2011 #1453 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Det er ikke bare meg du ødelegger for, men hele tråden mister sin funksjon og alle som kommer til den for å få en litt anerledes versjon snikksnakk blir skuffet når tråden blir kapret av vaniljesamtale som vi alt har mange tråder for. Den verste egenskapen jeg vet om er lav intelligens (ikke iq definisjonen). Igjen poenget med tråden er som TS skrev: Kvinneguidens vanlige reglemang om at det er tilatt å ta opp sidetemaer bør ikke gjelde i denne typen tråd som handler om en spesifikk type spørsmål stilt mange ganger. Ja Ville du ofret jobben til to bekjente for å redde din egen? Og du skal bare svare på det siste spm som ble stilt, ikke flere! Og takk for beskyldningen om at jeg ødelegger tråden! Jeg glemte visst en ironiflagg på forrige post! Og til spm: jeg har en kronisk sykdom.. Eller vet ikke jeg vil kalle det sykdom, men har eksem (som jeg heldigvis har lært meg å holde i sjakk) Har du? Endret 16. juli 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HiCog Skrevet 16. juli 2011 #1454 Del Skrevet 16. juli 2011 Og du skal bare svare på det siste spm som ble stilt, ikke flere! Og takk for beskyldningen om at jeg ødelegger tråden! Jeg glemte visst en ironiflagg på forrige post! Og til spm: jeg har en kronisk sykdom.. Eller vet ikke jeg vil kalle det sykdom, men har eksem (som jeg heldigvis har lært meg å holde i sjakk) Har du? Har ingen kronisk sykdom, men eksem har jeg også. Det sier seg selv at du kan legge til flere svar viss du finner et spesielt interesant spørsmål, et som ble stilt, men ikke fikk svar eller om du har skrevet svaret alt, men noen andre postet før deg så du må legge til et ekstra, da trenger du ikke slette det du alt skrev. Det er ikke noe galt med å svare litt mer utfyllende så lenge du svarer i samsvar med trådens tema. Det viktigste er at du svarer spørsmålet som ligger rett over ditt innlegg og stiller et nytt spørsmål i samme slengen. Det som bør ungåes er endring av selve trådens funksjon. Altså bør lengre diskusjoner av svarene og endring av type spørsmål ungås. Denne rettelsen er en slik diskusjon som bør ungåes, men jeg så det som et nødvendig onde da problemet dukket opp igjen og igjen. Hvis du faktisk greier å være uenig med dette foreslår jeg at du tar det på PM. Du trengte ikke noe smiley for jeg oppfattet ironien. Spørsmål: Hvordan ville du reagert om du fant kjæresten i senga med en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 16. juli 2011 #1455 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg tror jeg hadde blitt veldig sjokkert, også veldig veldig sinna og kastet ting på dem, også gråtende også veldig stille tror jeg. Hvis det hadde skjedd hadde jeg sikkert reagert helt annerledes enn jeg tror. Har du blitt funnet i senga med en annen av kjæresten? Hva skjedde? Hvis ikke har du en annen historie med utroskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. juli 2011 #1456 Del Skrevet 16. juli 2011 Skulle ønske (bare for underholdningens skyld, ikke omtanken) jeg hadde noe morro å komme med her, men har aldri vært utro. Men jeg kan fortelle om min venninne Sarah som er utrolig smart og dum på samme tid. Det var en stund hvor hun deitet flere gutter på en gang, og hun brukte store mengder energi på å holde dem alle i sjakk. En kveld hun hadde vært på date med en fyr, hadde hun en date med en annen fyr litt lengre ut på kvelden. Hun sa til meg før daten at hun skulle i hvert fall ikke be med den første daten hjem da den andre daten skulle komme hjem til henne senere og hente henne. Daten gikk flott etter hva jeg forstod, og plutselig stod de to i leiligheten til Sarah hvor de stille og rolig beveget seg inn mot soverommet. Sarah er ikke en person som holder tiden godt, hun er en forvirret person i utgangspunktet så det sjokkerte meg ikke at hun hadde totalt glemt av tiden mens hun koste seg med den første daten sin da den andre daten ringte på døra! Den første og den andre daten møtte hverandre, ble totalt forvirret og utrolig irritert. Min stakkars venninne Sarah ble utrolig flau og måtte innrømme at dette ikke var helt heldig.... Hva med deg, noen gode utrohistorier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1457 Del Skrevet 16. juli 2011 Skulle ønske (bare for underholdningens skyld, ikke omtanken) jeg hadde noe morro å komme med her, men har aldri vært utro. Men jeg kan fortelle om min venninne Sarah som er utrolig smart og dum på samme tid. Det var en stund hvor hun deitet flere gutter på en gang, og hun brukte store mengder energi på å holde dem alle i sjakk. En kveld hun hadde vært på date med en fyr, hadde hun en date med en annen fyr litt lengre ut på kvelden. Hun sa til meg før daten at hun skulle i hvert fall ikke be med den første daten hjem da den andre daten skulle komme hjem til henne senere og hente henne. Daten gikk flott etter hva jeg forstod, og plutselig stod de to i leiligheten til Sarah hvor de stille og rolig beveget seg inn mot soverommet. Sarah er ikke en person som holder tiden godt, hun er en forvirret person i utgangspunktet så det sjokkerte meg ikke at hun hadde totalt glemt av tiden mens hun koste seg med den første daten sin da den andre daten ringte på døra! Den første og den andre daten møtte hverandre, ble totalt forvirret og utrolig irritert. Min stakkars venninne Sarah ble utrolig flau og måtte innrømme at dette ikke var helt heldig.... Hva med deg, noen gode utrohistorier? Er dette tatt fra Sex and the City?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. juli 2011 #1458 Del Skrevet 16. juli 2011 Hva med deg, noen gode utrohistorier? Bare en jævlig en som handlet om min kjærste som var utro med min venninne. Men jeg vil ikke fortelle den, da jeg har lagt det bak meg, og når jeg tenker på det begynner jeg å gråte. Han har virkelig vært jævlig mot meg, etter dette og. Needless to say; venninnen sluttet å være min venninne den dagen! Synes du kyss er utroskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 16. juli 2011 #1459 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja, helt klart. Kyss er intimitet = utroskap. Noen gang tenkt ut hvordan du kunne drept noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 16. juli 2011 #1460 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Edit: Har ikke tenkt ut hvordan jeg kunne drept noen, men har tenkt på hvordan visse personer kan lide. Stakkars deg da! Håper du har det bra nå! Ja, det synes jeg. Men ikke til familie på kinnet osv. Synes du? Endret 16. juli 2011 av Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå