Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1421 Del Skrevet 16. juli 2011 Religiøse mennesker er mennesker som har latt seg lure av en eller annen form for maktmiddel som har vist seg å fungere i flere tusen år. Hvorfor tror du på Gud. Eventuelt hvorfor tror du ikke på Gud? Jeg tror kanskje at det finnes en gud, men jeg tror ikke på bibelen, for der står det mye sprøyt. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1422 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg tror kanskje at det finnes en gud, men jeg tror ikke på bibelen, for der står det mye sprøyt. Enn du? Jeg tror verken eller. Hva slags farge har du på øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #1423 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg tror kanskje at det finnes en gud, men jeg tror ikke på bibelen, for der står det mye sprøyt. Enn du? Jeg har tenkt mye på det, men jeg kommer vell egentlig ikke fram til noe. Men jeg heller nok mer over på at jeg ikke tror på noen gud. Har du løyet på cv-en eller på jobbintervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 16. juli 2011 #1424 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har tenkt mye på det, men jeg kommer vell egentlig ikke fram til noe. Men jeg heller nok mer over på at jeg ikke tror på noen gud. Har du løyet på cv-en eller på jobbintervju? Nei jeg har ikke løyet. Men jeg har unnlatt å ta med informasjon som ikke gagnet meg i den sammenhengen. Hvordan har religionen(e) påvirket din oppvekst/liv? (Den har påvirket oss alle enten vi tror eller ikke tror) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1425 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei jeg har ikke løyet. Men jeg har unnlatt å ta med informasjon som ikke gagnet meg i den sammenhengen. Hvordan har religionen(e) påvirket din oppvekst/liv? (Den har påvirket oss alle enten vi tror eller ikke tror) Jeg tror min oppvekst har gjort meg bevisst og åpen siden jeg har en mor som er ateist og en far som er kristen. Spør igjen: Hva slags farge har du på øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 16. juli 2011 #1426 Del Skrevet 16. juli 2011 De er mørkebrune, nesten sorte. Hva med dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #1427 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har blå øyne Har du noen fordommer? Isåfall hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1428 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei jeg har ikke løyet. Men jeg har unnlatt å ta med informasjon som ikke gagnet meg i den sammenhengen. Hvordan har religionen(e) påvirket din oppvekst/liv? (Den har påvirket oss alle enten vi tror eller ikke tror) Vel, da jeg skulle få fireårsboka var jeg livredd presten og sprang hylende til mamma. Litt skeptisk til prester nå? Hmm vel av og til spekulerer jeg på om gud kanskje finnes og blir plutselig veldig religiøs om jeg håper noe skal skje eller om jeg er redd for at noe skal skje. Jeg kan noen salmer som ufrivillig har klistra seg til hjernen. Jeg kan være fordomsfull til tider. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 16. juli 2011 #1429 Del Skrevet 16. juli 2011 Vel, da jeg skulle få fireårsboka var jeg livredd presten og sprang hylende til mamma. Litt skeptisk til prester nå? Hmm vel av og til spekulerer jeg på om gud kanskje finnes og blir plutselig veldig religiøs om jeg håper noe skal skje eller om jeg er redd for at noe skal skje. Jeg kan noen salmer som ufrivillig har klistra seg til hjernen. Jeg kan være fordomsfull til tider. Enn du? Den har vel først og fremst påvirket meg med kristne verdier og tradisjoner. Samtidig har den også bidratt litt positivt uten at jeg er særlig religiøs av meg. (Da med tanke på jul, påske, barnedåper, bryllup og konfirmasjon.) Har du fått ting lagt i hendene igjennom livet eller har du klart å jobbe deg til det du har og kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1430 Del Skrevet 16. juli 2011 Har du fått ting lagt i hendene igjennom livet eller har du klart å jobbe deg til det du har og kan? Jeg har alltid vært nødt for å jobbe meg til det jeg har og kan. Føler du deg som en sterk person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #1431 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har alltid vært nødt for å jobbe meg til det jeg har og kan. Føler du deg som en sterk person? Ikke sterk nok. liker du blodpudding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. juli 2011 #1432 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Nei, tanken på det gjør meg kvalm dessverre. Hva er din ynglingsrett? Endret 16. juli 2011 av Tears.of.the.Sun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1433 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei, tanken på det gjør meg kvalm dessverre. Hva er din ynglingsrett? Taco, eventuelt pannekaker eller calzone. Når reiste du utenlands sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. juli 2011 #1434 Del Skrevet 16. juli 2011 For 3 uker siden var jeg i Tallin. Spontantur med kjæresten! Hvor utenlands var du sist, og hva gjorde du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 16. juli 2011 #1435 Del Skrevet 16. juli 2011 Taco, eventuelt pannekaker eller calzone. Når reiste du utenlands sist? Februar/Mars. Reiser igjen om et par uker. Hva er det du mener er lukrativt med å reise utenlands? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 16. juli 2011 #1436 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Nye opplevelser, mennesker, omgivelser. Ditt favorittreisemål? Endret 16. juli 2011 av Gaea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1437 Del Skrevet 16. juli 2011 Hva er det du mener er lukrativt med å reise utenlands? Jeg ser ikke på det som lukrativt å reise utenlands nødvendigvis, men det er deilig å komme vekk fra hverdagen en gang i blant. Ditt favorittreisemål? Storbritannia. Eventuelt der man kan finne sol og lange strender. Drikker du kaffe, og eventuelt hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 16. juli 2011 #1438 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg ser ikke på det som lukrativt å reise utenlands nødvendigvis, men det er deilig å komme vekk fra hverdagen en gang i blant. Storbritannia. Eventuelt der man kan finne sol og lange strender. Drikker du kaffe, og eventuelt hvor mye? 2-10 kopper om dagen. Er avogtil som en duracell kanin vertfall hjertet mitt banker knallhardt og FORT. hehe Hvor mange kilo søtsaker tror du at du spiser årlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #1439 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvor mange kilo søtsaker tror du at du spiser årlig? Det er ikke mange kilo med tanke på at jeg ikke spiser godteri og svært lite sukker i kosten (lavkarbo). Men tja, hvis jeg tar med de få gangene jeg skeier ut så kanskje et par kilo maks? Synes du vann smaker godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #1440 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er ikke mange kilo med tanke på at jeg ikke spiser godteri og svært lite sukker i kosten (lavkarbo). Men tja, hvis jeg tar med de få gangene jeg skeier ut så kanskje et par kilo maks? Synes du vann smaker godt? Jeg synes vann har en ganske nøytral smak, så smaker verken godt eller vondt. Har du noen fordommer? Isåfall hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå