Coffee1234 Skrevet 15. juli 2011 #1281 Del Skrevet 15. juli 2011 Nei. Bekymrer meg mer for årene framover her og nu. Ser på en pensjonisttilværelse som noe fint, sydenturer og kaffebesøk Har du det bra inni deg akkurat i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juli 2011 #1282 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Nei, kan ikke gå å bekymre seg hele tiden. Jeg legger grunnlaget nå -jobber jeg for å ha god helse nå, kommer jeg sannsynligvis itl å ha det når jeg blir gammel og. Jeg krysser fingrene for at jeg slipper unna kreft og sånt. Det kan man jo ikke styre uansett... OBS.. glemte visst å lese på neste side og... Om jeg har det bra inni meg nå? Tja.. har det ikke dårlig hvertfall. Kunne hatt det bedre.. Litt sånn medium+ tror jeg. Når du venter på bagasjen på flyplassen. Står du inntil bagasjebåndet da? Eller holder du deg bak den streken de har tegnet opp?? Endret 15. juli 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 15. juli 2011 #1283 Del Skrevet 15. juli 2011 Når jeg kommer til bagasjen står det allerede alltid mange folk der før meg, så jeg står ikke inntil bagasjebåndet, heller flere meter bak.. Har du sneket i kø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juli 2011 #1284 Del Skrevet 15. juli 2011 Når jeg kommer til bagasjen står det allerede alltid mange folk der før meg, så jeg står ikke inntil bagasjebåndet, heller flere meter bak.. Har du sneket i kø? Jeg er en mester på å snike i kø!! Venninnene mine har lært seg å følge meg tett :glise: Er en fordel å være liten og nett!! Er det en sang som rører deg spesielt? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 15. juli 2011 #1285 Del Skrevet 15. juli 2011 Neh, egentlig ikke Yndlingsrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tani93 Skrevet 15. juli 2011 #1286 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) pannekaker favoritt dyr ? Endret 15. juli 2011 av tani93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. juli 2011 #1287 Del Skrevet 15. juli 2011 uten tvil sjiraffer!! jeg har en litt for drøy galskap på sjiraffer! sier du at du trener mer enn du faktisk gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. juli 2011 #1288 Del Skrevet 15. juli 2011 Nei, trenar ikkje (bortsett frå normal aktivite), og påstår ikkje at eg gjer det heller Kva TV-kanal ser du mest på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. juli 2011 #1289 Del Skrevet 15. juli 2011 Nei, trenar ikkje (bortsett frå normal aktivite), og påstår ikkje at eg gjer det heller Kva TV-kanal ser du mest på? Ser aldri på tv. Hva slags fyll liker du best på pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2011 #1290 Del Skrevet 15. juli 2011 Ser aldri på tv. Hva slags fyll liker du best på pizza? Kjøttdeig, mais, løk, hvitløk og kylling. Namme. Hvilken kjøpepizza liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 15. juli 2011 #1291 Del Skrevet 15. juli 2011 Kjøttdeig, mais, løk, hvitløk og kylling. Namme. Hvilken kjøpepizza liker du best? Tror det er Capriosa eller noe sånt de heter. Men det er i utgangspunktet drit uansett åsn frossenpizza man kjøper. Skal du ha sex i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 15. juli 2011 #1292 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) håper det lager du mest mat fra bunnen av eller bruker du mest ferdigmat/halvfabrikata? Endret 15. juli 2011 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 15. juli 2011 #1293 Del Skrevet 15. juli 2011 Både og, vet ikke helt. Hva er maks alder for en parter for deg, og hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 15. juli 2011 #1294 Del Skrevet 15. juli 2011 håper det lager du mest mat fra bunnen av eller bruker du mest ferdigmat/halvfabrikata? Når jeg lager mat så lager jeg ALT ifra bunn av. Lager du gode kjøttkaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 15. juli 2011 #1295 Del Skrevet 15. juli 2011 Aldri prøvd Hva er maks alder for en parter for deg, og hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 15. juli 2011 #1296 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) 35 tror jeg...jeg er 25.. men trives godt med min 1 år eldre mann nå da er du flink til å gjøre husarbeid? Endret 15. juli 2011 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 15. juli 2011 #1297 Del Skrevet 15. juli 2011 yepp!kjøttkakene mine er veldig gode i følge de som har smakt dem iallefall.. er du flink til å gjøre husarbeid? Jahh.. Jeg er dritflink til det. Har gjort MASSSSE bare idag. Har du noen ganger tråkket en spiker igjennom foten? auuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 15. juli 2011 #1298 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Hvis jeg vil, kan jeg være virkelig flink. Hva er din største frykt? EDIT: noen svarte før meg gitt.. Nei, det har jeg ikke. Endret 15. juli 2011 av bubblefun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2011 #1299 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvis jeg vil, kan jeg være virkelig flink. Hva er din største frykt? EDIT: noen svarte før meg gitt.. Nei, det har jeg ikke. At sønnen min skal dø eller havne i en grusom ulykke der han blir skadet for livet. Er også alvorlig redd for at noen skal kidnappe han. Fy flate for et mareritt det må være! Spiser du mye usunn mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 15. juli 2011 #1300 Del Skrevet 15. juli 2011 Ja Hvordan er du på byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå