Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #1061 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei, det hadde jeg ikke klart Gir du penger til veledige organisasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. juli 2011 #1062 Del Skrevet 12. juli 2011 Ganske ofte Er du medlem i noe forbund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #1063 Del Skrevet 12. juli 2011 Nei Hvis du kunne gjenopplevd en tidligere hendelse, hvilke ville du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. juli 2011 #1064 Del Skrevet 12. juli 2011 Det må vel være når jeg kom hjem fra sykehus med de nyfødte barna og fikk lagt meg i min egen seng med babyene og det endelig gikk opp for meg. Skal du videreutdanne deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 13. juli 2011 #1065 Del Skrevet 13. juli 2011 Ja, etter jeg finner ut av hva jeg skal bli. Er du til daglig stolt av deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. juli 2011 #1066 Del Skrevet 13. juli 2011 Absolutt ikke. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juli 2011 #1067 Del Skrevet 13. juli 2011 Absolutt ikke. Enn du? Er vel ikke daglig stolt av meg selv nei. Er du prippen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #1068 Del Skrevet 13. juli 2011 Vil ikke si det nei. Spiller du lotto, kjøper flaxlodd osv ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. juli 2011 #1069 Del Skrevet 13. juli 2011 Aldri, har ikke råd. Er du spillavhengig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juli 2011 #1070 Del Skrevet 13. juli 2011 Aldri, har ikke råd. Er du spillavhengig? Nei langt ifra spillavhengig. Men kjøper et flakslodd og en lottokupong en gang iblant. Er du veldig intelligent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. juli 2011 #1071 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg vil tørre å påstå det, ja. Har du noen gang tatt en IQ-test hos fagfolk for å sjekke hva den virkelige IQ'en din er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 13. juli 2011 #1072 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg vil tørre å påstå det, ja. Har du noen gang tatt en IQ-test hos fagfolk for å sjekke hva den virkelige IQ'en din er? Nei jeg har vel ikke gjort det enda. Men tok jo en form for IQ test på sesjon. Hva definerer en intelligent person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 13. juli 2011 #1073 Del Skrevet 13. juli 2011 En som tenker fonuft istedet for lyst huff nei jeg vet ikke jeg. ser du på deg selv som inteligent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #1074 Del Skrevet 13. juli 2011 Nei jeg har vel ikke gjort det enda. Men tok jo en form for IQ test på sesjon. Hva definerer en intelligent person? En som er logisk, rasjonell og kritisk. Og at man evner å være nytenkende. Man trenger ikke å være mester i rettskrivning for å være intelligent f.eks. Empati hører vel mer til den følsomme intelligensen, men jeg mener empati og sosial intelligens bør flettes sammen med det det andre for å få et bedre bilde av helhetsintelligensen. Hva synes du om amming på offentlige steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. juli 2011 #1075 Del Skrevet 13. juli 2011 En som er logisk, rasjonell og kritisk. Og at man evner å være nytenkende. Man trenger ikke å være mester i rettskrivning for å være intelligent f.eks. Empati hører vel mer til den følsomme intelligensen, men jeg mener empati og sosial intelligens bør flettes sammen med det det andre for å få et bedre bilde av helhetsintelligensen. Hva synes du om amming på offentlige steder? Det gjør meg absolutt ingenting. Hvor mange barn har du/vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 13. juli 2011 #1076 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg vil ha 1 barn og en hel haug med dyr. Har du tatt abort noengang? Hvis mann, har partneren din det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. juli 2011 #1077 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg vil ha 1 barn og en hel haug med dyr. Har du tatt abort noengang? Hvis mann, har partneren din det? Har hatt en spontanabort, men ikke noe annet. Hva er dine tanker om abort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 13. juli 2011 #1078 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er for selvvalgt abort, og synes dette er noe man må bestemme selv. Ingen andre har noe med det å gjøre. Men jeg synes ikke man skal ta abort hvis grunnen er at barnet har f.eks. downs syndrom, men forstår det hvis barnet er svært sykt, og kommer bare til å lide hvis det blir født. Er du skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. juli 2011 #1079 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er for selvvalgt abort, og synes dette er noe man må bestemme selv. Ingen andre har noe med det å gjøre. Men jeg synes ikke man skal ta abort hvis grunnen er at barnet har f.eks. downs syndrom, men forstår det hvis barnet er svært sykt, og kommer bare til å lide hvis det blir født. Er du skilt? Nei. Aldri vært gift, kommer aldri til å bli det. Hvor mange seriøse forhold har du hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. juli 2011 #1080 Del Skrevet 13. juli 2011 bare 1 superseriøst poster du innlegg som AB her fordi du skriver noe som gjør at du ikke tørr å fremstå med eget nick? ( utenom sex-trådene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå