Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #961 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei Liker du delfiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #962 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg synes delfiner er ganske kule. Jeg tok med min familie til syden for et par år siden, der var vi å så på et delfinshow. Det var spektakulært synes jeg så jeg fikk et ekstra godt øye til delfiner da. Hva hadde du sagt om du møtte på noen som var ute å gikk tur med en bjørn i bånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #963 Del Skrevet 11. juli 2011 Hadde tatt bilde og sendt til avisa. Og seff fortalt det til alle jeg kjente. Der og da hadde jeg sikkert ikke sagt noe, bare glodd. Hvilke personer elsker du, hvis noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #964 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg synes delfiner er ganske kule. Jeg tok med min familie til syden for et par år siden, der var vi å så på et delfinshow. Det var spektakulært synes jeg så jeg fikk et ekstra godt øye til delfiner da. Hva hadde du sagt om du møtte på noen som var ute å gikk tur med en bjørn i bånd? Jeg hadde ringt dyrebeskyttelsen eller ledd meg ihjel og søkt dekning. Tenk om han skulle slippe den løs for å drepe meg! Ville du mista en arm eller en fot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. juli 2011 #965 Del Skrevet 11. juli 2011 Hadde tatt bilde og sendt til avisa. Og seff fortalt det til alle jeg kjente. Der og da hadde jeg sikkert ikke sagt noe, bare glodd. Hvilke personer elsker du, hvis noen? mamma, pappa og bestefar har du hatt en kjæreste du ikke elsket (i voksen alder)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #966 Del Skrevet 11. juli 2011 Det er jo for mange personer til at jeg gidde å begynne å skrive det opp hær. Men for å ta de viktigste for meg så er det mine barn, min kone og mine søsken. Etter å ha sett en utstoppet isbjørn som var like høy som et hus har jeg blitt litt opphengt i disse dyrene. Hva kan man gjøre for å hjelpe disse dyrene fra å dø ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #967 Del Skrevet 11. juli 2011 mamma, pappa og bestefar har du hatt en kjæreste du ikke elsket (i voksen alder)? Nei :D Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fridus Skrevet 11. juli 2011 #968 Del Skrevet 11. juli 2011 mamma, pappa og bestefar har du hatt en kjæreste du ikke elsket (i voksen alder)? Nei Hater du noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #969 Del Skrevet 11. juli 2011 Nå blir vi visst for ivrige her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #970 Del Skrevet 11. juli 2011 Det er jo for mange personer til at jeg gidde å begynne å skrive det opp hær. Men for å ta de viktigste for meg så er det mine barn, min kone og mine søsken. Etter å ha sett en utstoppet isbjørn som var like høy som et hus har jeg blitt litt opphengt i disse dyrene. Hva kan man gjøre for å hjelpe disse dyrene fra å dø ut? Tror ikke det er så mye å gjøre, dessverre. Med tanke på havstrømmene som endrer temperatur, så vil maten deres forsvinne og isen vil mest sannsynlig smelte vekk. Elsker også isbjørner. Tror du det er mye korrupsjon innad norske myndigheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2011 #971 Del Skrevet 11. juli 2011 definitivt! kanskje ikke sååå mye økonomiske, men er nok mange som misbruker makten sin. hva synes du om norske fengselsstraffer? og evt, hvordan bør de være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #972 Del Skrevet 11. juli 2011 definitivt! kanskje ikke sååå mye økonomiske, men er nok mange som misbruker makten sin. hva synes du om norske fengselsstraffer? og evt, hvordan bør de være? Er vel best å sitere før man svarer hær ellers kan det til tider bli veldig rotete. :gjeiper: Norske fengsels straffer er nok ganske gode, men det koster for mye. Derfor hadde det nok vært bedre for økonomien å redusert soningskomfåren til fordel for å frigjøre kapital. Har du noen ganger brukt en motorsag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juli 2011 #973 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja mange ganger på hytten Syns du det er fælt å sove om natten når ektefellen ikke er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #974 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja mange ganger på hytten Syns du det er fælt å sove om natten når ektefellen ikke er der? Det er ganger jeg savner at hun er der. Men for min del går det nok bedre enn det gjør for henne. Hun klager stadigvekk over at hun ikke får sove når jeg er vekk. Hva med deg da, sover du godt når din ektefelle ikke er til stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #975 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg har store problemer med å sovne uten han, selv om han snorker som et udyr og holder meg irritert natta gjennom. Er avhengig av at han ligger ved min side. Meget irriterende. Liker du å bruke håndjern under sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juli 2011 #976 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Nei syns det er helt pyton,det er vel ei greie vi damer har mer enn dere. Reiser du mye vekk fra ektefellen? Svar til bjørn82 Endret 11. juli 2011 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #977 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Nesten aldri Har du noen ting ved deg som du selv innser er merkelige? *Gah, for et rot!* Endret 11. juli 2011 av sjøhest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #978 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg har store problemer med å sovne uten han, selv om han snorker som et udyr og holder meg irritert natta gjennom. Er avhengig av at han ligger ved min side. Meget irriterende. Liker du å bruke håndjern under sex? hehe.. ja det er litt sexy å bruke håndjern. Liker du å bli bundet fast til senga i både bein og armer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 11. juli 2011 #979 Del Skrevet 11. juli 2011 hehe.. ja det er litt sexy å bruke håndjern. Liker du å bli bundet fast til senga i både bein og armer? Nei. Liker ikke å miste kontrollen. Har du noen gang blitt tisset på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #980 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei. Liker ikke å miste kontrollen. Har du noen gang blitt tisset på? hahaha.. ja... Jeg har det. Men det var min egen feil ettersom jeg trua hun jeg dusja med at jeg kom til å pisse på henne om hun ikke gikk ut så jeg fikk dusja. Hun bar lo, så jeg pissa henne på foten. Så lo hun, og jeg fikk dusje sammen med henne, men så kom hevnen da hun pissa 20liter på meg.!! Har du pissa på noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå