Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?

Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Bare inni meg :sjenert:

Hvordan ser tåneglene dine ut nuh? :gjeiper:

De skulle vært klipt og er ikke pene. Takk for påminnelsen :P

Hvordan er hårveksten på leggene dine akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Ikke helt glatte, men de lyse stubbene synes ikke bedre enn at jeg kunne gått ut med bare legger :P

Fingerneglene da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminkefantast? Hva er det for noe? Bruker fundation, rouge og mascara.. Men kan fint gå uten - så lenge jeg ikke skal noe. :gjeiper:

Hvilken mascara bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usminket - som vanlig.

Er du sminkefantast?

Nei, langt ifra.

Liker du egentlig hummer så godt som "alle" gjør? Eller er det fordi det høres luksuriøst ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, langt ifra.

Liker du egentlig hummer så godt som "alle" gjør? Eller er det fordi det høres luksuriøst ut?

Aldri smakt hummer, så det vet jeg ingenting om.

Har du smakt snegler, og likte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser verken hummer - eller noe som helst annet som kommer fra sjøen..

Har du vært full på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser verken hummer - eller noe som helst annet som kommer fra sjøen..

Har du vært full på jobb?

Drikker ikke så ofte, nå nei. Aldri.

Drikker du ofte/mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke så ofte, nå nei. Aldri.

Drikker du ofte/mye?

Jeg drikker utrolig skjeldent i forhold til hva mine med20åringer gjør.

Nei jeg trives best som edru, men noen ganger unner jeg med en fest i godt lag :)

Har du gjort noe dumt i fylla, og lata som du ikke huska det dagen etter? hva gjorde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært full - så har derfor heller ikke gjort noe dumt i fylla :P

Har du noen gang kjøpt alkohol til en mindreårig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg aldri gjort. Skjer det noe med personen, så blir det plutselig mitt ansvar.

Er du egoistisk?

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker utrolig skjeldent i forhold til hva mine med20åringer gjør.

Nei jeg trives best som edru, men noen ganger unner jeg med en fest i godt lag :)

Har du gjort noe dumt i fylla, og lata som du ikke huska det dagen etter? hva gjorde du?

Nope, som sagt så drikker jeg sjeldent. Når først drikker så tenker jeg hele tiden klart også, men forrige helg ble jeg skjenket og klarte visst å spørre eksens "nye" kjæreste (de har vært sammen i ett år eller noe) om hvorfor hun gadd å være sammen med han. :gjeiper: Dumt gjort ettersom vi hadde avtalt og ikke lage kvalme siden vi er i samme gjeng med nye kjærester (og jeg er sammen med en av de andre gjengen så de er jo gode kamerater). Jeg lo av det dagen etter da det ble sagt, og hun husker ingenting, så da er det jo greit. Så skal det sies at det var eksen min sin fetter som skjenket meg for han skulle ha meg til sengs, til tross for at kjæresten min og eksen som er fetteren hans var der. For en fyr. :roll:

Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg aldri gjort. Skjer det noe med personen, så blir det plutselig mitt ansvar.

Er du egoistisk?

Var litt sen på den andre så jeg.

Jeg er vel litt egoistisk iblant, men jeg er bare et menneske. Derimot tenker jeg mye mer på andre enn meg selv vanligvis.

Er du empatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Var litt sen på den andre så jeg.

Jeg er vel litt egoistisk iblant, men jeg er bare et menneske. Derimot tenker jeg mye mer på andre enn meg selv vanligvis.

Er du empatisk?

Ja, det er jeg. Men jeg har en evne til å luke ut ting, slik at selv om jeg forstår så betyr det ikke at jeg alltid bryr meg. Også er jeg mer empatisk med svake mennesker enn jeg er med de sterke.

Ser du deg ofte i speilet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er jeg. Men jeg har en evne til å luke ut ting, slik at selv om jeg forstår så betyr det ikke at jeg alltid bryr meg. Også er jeg mer empatisk med svake mennesker enn jeg er med de sterke.

Ser du deg ofte i speilet?

Unngår speilet så mye som mulig, for jeg liker ikke det jeg ser i det hele tatt. Så nei, ikke egentlig.

Har du god selvtillit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngår speilet så mye som mulig, for jeg liker ikke det jeg ser i det hele tatt. Så nei, ikke egentlig.

Har du god selvtillit?

Jeg har en helt fantastisk selvtillit. Og det kan jeg jammen takke mannen min for!

For 3 år siden, følte jeg med som et null. Nå føler jeg meg vakker og intressant, tross at jeg har både feil og mangler. Men som de fleste, så har jeg gode og dårlige dager.

Ser du ned på kvinner som er hjemme? altså typiske "husmødre"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke.

Ser du lyst på fremtiden?

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke.

Ser du lyst på fremtiden?

Ja, det gjør jeg selvom jeg har mye vanskelig jeg må igjennom. :)

Har du hatt en vanskelig fortid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...