KaDust Skrevet 11. juli 2011 #901 Del Skrevet 11. juli 2011 Nå har jeg ikke stiftet egen familie, men synes det er koselig når farssiden samles. Derimot ikke like kult når morssiden samles, så kommer vel an på familien. Hvor mange barn kunne du tenkt deg å hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. juli 2011 #902 Del Skrevet 11. juli 2011 1 Hva har du gjort som du har angret aller mest på at du gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #903 Del Skrevet 11. juli 2011 Veldig mye, men å angre er ikke retter ordet. Jeg har jo blitt den jeg er som følge av det, og er veldig fornøyd med meg. Men skulle jeg gjort ting om igjen så hadde jeg aldri blitt sammen med de guttene jeg har vært med (som ødela meg en del), aldri begynt med narkotika, aldri vanket i de miljøene jeg var i osv. Gjort mye dumt. Hva ler du alltid av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juli 2011 #904 Del Skrevet 11. juli 2011 Kongen av Qeens Hva gjør deg trist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #905 Del Skrevet 11. juli 2011 Menneskers ondskap og grusomhet gjør meg trist. Hva er det dummeste du har gjort mot en kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 11. juli 2011 #906 Del Skrevet 11. juli 2011 Kommer faktisk ikke på noe. Hva er ditt forhold til uteliggere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #907 Del Skrevet 11. juli 2011 Ikke noe spesielt forhold, men synes svært synd i de. Gir de alltid penger. Har du mange luksusproblemer? Isåfall, hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. juli 2011 #908 Del Skrevet 11. juli 2011 Er det et luksusproblem å ikke ha klær, fordi alt du prøver i butikkene ikke sitter som det skal? Finner INGENTING som passer NOE sted. I så fall har jeg det luksusproblemet. Ellers finner jeg ikke fjernkontrollen til TV'en til mormor. Er du bortskjemt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 11. juli 2011 #909 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg bor fortsatt hjemme og er nok bortskjemt når det kommer til husarbeid, men jeg er ikke bortskjemt når det kommer til penger og materielle ting. Er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. juli 2011 #910 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Absolutt ikke, på ingen av områdene. Mammas oppførsel og fravær gjorde at jeg måtte bli voksen fort. Her i huset er jeg den eneste som rydder og vasker, og jeg bor med min mor og min søster. Alt jeg har, har jeg måttet jobbe for selv og jeg fikk ikke engang nye klær når jeg var liten. Alt jeg hadde var arvet. :gjeiper: Studerer eller jobber du, og hva? Edit: Skrivefeil. Endret 11. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 11. juli 2011 #911 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg skal begynne på barne-og ungdomsarbeider på videregående. Ønsket er å bli førskolelærer eller å jobbe i barnevernet. Hva er ditt drømmeyrket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. juli 2011 #912 Del Skrevet 11. juli 2011 Psykolog, men jeg kommer til å ende opp som data-ingeniør som er nesten like bra. Hva er ditt høyeste mål i livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan9 Skrevet 11. juli 2011 #913 Del Skrevet 11. juli 2011 Fred og harmoni. Helt isolert i min egen tilværelse - ikke verdensfred. Er du en av de som ikke liker å gå i bikini på offentlig sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 11. juli 2011 #914 Del Skrevet 11. juli 2011 Jepp Bruker du p-piller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #915 Del Skrevet 11. juli 2011 nei. Har du brukt kondomer med smak/farge o.l noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #916 Del Skrevet 11. juli 2011 nei. Har du brukt kondomer med smak/farge o.l noen gang? Nei, men jeg har hatt de. Bare ikke brukt. Har du hatt kjønnssykdommer? Hvis ja, hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 11. juli 2011 #917 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei Blir du fort sur/sint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #918 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei Blir du fort sur/sint? Ja, dessverre. Er du en fniser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juli 2011 #919 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja veldig Er du en som ler av andre som ikke helt har klart å pynte seg,men tror det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #920 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja veldig Er du en som ler av andre som ikke helt har klart å pynte seg,men tror det selv. Nei, men jeg gjorde det da jeg var yngre. Er du den som prater mest i venneflokken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå