Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja. Gjør det nå etter jeg fikk kjeft av tannlegen

Har du fått kjeft av tannlegen pga manglende bruk av tanntråd pga mye tannsten og sånn?

Jepp, MEN jeg bruker jo!!!

Spiser du sjokolade oftere enn du bør?

Videoannonse
Annonse
Gjest lostlove
Skrevet

Jepp, MEN jeg bruker jo!!!

Spiser du sjokolade oftere enn du bør?

Ja!! :(

Prøver du å unngå sjokolade og søtsaker så godt som mulig, uten særlig hell? :ler:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ja!! :(

Prøver du å unngå sjokolade og søtsaker så godt som mulig, uten særlig hell? :ler:

Ja men fristelsen blir bare for stor

Er du en person som bare elsker dessert og klarer å spise det selv om du er stappmett?

Skrevet

jepp :)

Dessertmagen er stor :P

Har du blitt beskyldt for å bruke dop?

Skrevet (endret)

Nei, jeg liker ikke sjokolade og er utrolig kresen på godteri (det jeg liker fåes bare i utlandet). Så det er ikke akkurat vanskelig for min del.

Edit: Oi, så at det var 3 som svarte på samme. :ler: Får svare på spinnwild sin da. :)

Ja, jeg har blitt beskyldt for å bruke dop - men det er høyst vanlig når man kommer fra der jeg gjør.

Har du noen gang prøvd dop?

Endret av KaDust
Skrevet

Nei, røyk og alkohol holder lenge for meg :P

Men har nok inhalert litt da jeg har vært i rom med hasjrøykere, men ikke værre en det.

Hva synes du om hasj-røykere?

Skrevet

Nei, røyk og alkohol holder lenge for meg :P

Men har nok inhalert litt da jeg har vært i rom med hasjrøykere, men ikke værre en det.

Hva synes du om hasj-røykere?

Bryr meg ikke så mye, men er jo synd med de som røyker så mye at de får psykiske lidelser.

Kunne du vært sammen med en som drev på med dop?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Bryr meg ikke så mye, men er jo synd med de som røyker så mye at de får psykiske lidelser.

Kunne du vært sammen med en som drev på med dop?

Aldri i verden

syns du røyking skulle vært forbudt? vanlig røyking altså.

Skrevet

Aldri i verden

syns du røyking skulle vært forbudt? vanlig røyking altså.

Egentlig ja, men det er sikkert fordi jeg er allergisk og blir skikkelig dårlig bare noen som røyker går forbi meg. :daane:

Hva liker du minst av snusing eller røyking hos andre?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Egentlig ja, men det er sikkert fordi jeg er allergisk og blir skikkelig dårlig bare noen som røyker går forbi meg. :daane:

Hva liker du minst av snusing eller røyking hos andre?

Hmm begge deler er like ille, men med tanke på at snus ikke skader andre, men bare er ekkelt så er røyking verst for det oser jo på lang vei rett etter noen har røykt og man blir utsatt for passiv røyking om man står ved siden av noen som blåser røyk på en.

Syns du det er verre når jenter snuser enn når gutter gjør det?

Skrevet

Hmm begge deler er like ille, men med tanke på at snus ikke skader andre, men bare er ekkelt så er røyking verst for det oser jo på lang vei rett etter noen har røykt og man blir utsatt for passiv røyking om man står ved siden av noen som blåser røyk på en.

Syns du det er verre når jenter snuser enn når gutter gjør det?

Vel, det er dritstygt uansett kjønn synes nå jeg. Så nei. Hos meg er det likestilt.

Snuser/røyker kjæresten din (om du har en, hvis ikke evt eksen din eller den du er interessert i)`?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Vel, det er dritstygt uansett kjønn synes nå jeg. Så nei. Hos meg er det likestilt.

Snuser/røyker kjæresten din (om du har en, hvis ikke evt eksen din eller den du er interessert i)`?

Ja og jeg HATER det.

enn du? Spør deg om det samme

Skrevet

Ja og jeg HATER det.

enn du? Spør deg om det samme

Vi begge er røyk og snus-fri. Elsker det! Eneste er at han kan ta seg en sigar i godt selskap på en fest. Men det er sjeldent, det trekkes ikke inn og han er egentlig ganske heit med sigaren i munn.

Hva liker du best ved kjæresten?

Gjest Bjørn82
Skrevet

At hun er veldig fornuftig og snill

Hvordan er været hos deg?

Skrevet

Det pøsregner..

Hva gjør ansiktet ditt pent?

Gjest odisi73
Skrevet

Sort hvitt bilder,for da syns ikke alt det stygge :fnise:

Hva er det fineste med ansiktet ditt?

Gjest NozMonster
Skrevet

fregene mine

klarer du å finne flere positive enn negative ting ved degselv?

Gjest odisi73
Skrevet

Ja det gjør jeg

Kan du si det mest positive med deg selv?

Skrevet

Ja det gjør jeg

Kan du si det mest positive med deg selv?

Troskap mot idealer uansett kostnad.

Om situasjonen var slik at en stor mengde menneskers liv var avhengige av informasjon noen ikke ville dele. Ville du vært istand til/beredt til å torturere dette individet for å få opplysningene og kunne redde dem som avhang av dem?

Skrevet

Ja.

Liker du dyr bedre enn mennesker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...