Gjest HunterLady Skrevet 6. juli 2011 #641 Del Skrevet 6. juli 2011 Fattig og fattig. Det går rundt, men vi har ikke mye til overs. Mor og stefar er sykemeldt og far er pensjonert, så vi har ikke akkurat den høyeste inntekten i landet. Har du vært i politiavhør? Hvorfor? Ja, 2 ganger. Ene gangen var besittelse, andre gangen var vitne til vold (endte i rettssak). Har du gjort noe kriminelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juli 2011 #642 Del Skrevet 6. juli 2011 Har vel lasta ned en del. Og kjørt en del for fort. Men ikke noe videre kriminelt, nei. Lager du bursdagsgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. juli 2011 #643 Del Skrevet 6. juli 2011 Av og til Hvor mye penger bruker du på gave til barna,ektefellen eller foreldrene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. juli 2011 #644 Del Skrevet 6. juli 2011 Av og til Hvor mye penger bruker du på gave til barna,ektefellen eller foreldrene dine? Alltid mer enn jeg har råd til. Er student, så har ikke så veldig mye penger, men jeg hater å gi billige gaver. Har du fantasert seksuelt om typen/dama til kompisen/venninnen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 6. juli 2011 #645 Del Skrevet 6. juli 2011 Alltid mer enn jeg har råd til. Er student, så har ikke så veldig mye penger, men jeg hater å gi billige gaver. Har du fantasert seksuelt om typen/dama til kompisen/venninnen din? Jepp, dama til kompis. Liker du svigerfamilien din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. juli 2011 #646 Del Skrevet 6. juli 2011 Elsker de Er du sjenert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 6. juli 2011 #647 Del Skrevet 6. juli 2011 Med folk jeg ikke kjenner - ja Med kjentfolk/bekjente - nei Hva er din favoritt innen kategorien sexleketøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. juli 2011 #648 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei jeg er ikke sjenert. Har stått på sene foran 2000 mennesker å danset. Er ikke redd for å være meg selv sammen med andre. Hvor mye vet du om andre kulturer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 6. juli 2011 #649 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Nei jeg er ikke sjenert. Har stått på sene foran 2000 mennesker å danset. Er ikke redd for å være meg selv sammen med andre. Hvor mye vet du om andre kulturer? Mindre enn det jeg skulle ønsket... tar opp fag i Sosialantropologi, så jeg håper jeg lærer meg en god del... Har du noen gang følt deg diskriminert? (Nå snakker jeg ikke bare om "rase" diskriminering, men om alt mulig: alenemødre, for gammel, for ung, for tykk osv) Endret 6. juli 2011 av Natalie_M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 6. juli 2011 #650 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, det har hendt. Spiser du usunt i ukedagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 6. juli 2011 #651 Del Skrevet 6. juli 2011 Spiser vanlig norsk mat, med litt for lite grønt, men alt i alt sunt nok Hva er det værste du har gjort mot en venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. juli 2011 #652 Del Skrevet 6. juli 2011 Stukket fra henne på festival Har du vært med på Idol o.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. juli 2011 #653 Del Skrevet 6. juli 2011 Stukket fra henne på festival Har du vært med på Idol o.l.? Nei, heldigvis ikkje Brukar du å ha sjokoladepålegg på brødskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. juli 2011 #654 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei Har du kastet opp i en taxi eller på en buss? Fortell historien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. juli 2011 #655 Del Skrevet 6. juli 2011 Julebord, buss hjem. Stjal med meg en flaske sprit og en flaske vin som jeg hadde inne i jakka. Bussturen tilbake var ganske lang. Ca. 1time.. Jeg drakk tjuvgodset som jeg tok med meg, men var kommet til det litt for fullstadiet i utgangspunktet, så jeg ble kvalm å spydde på dem som satt foran meg. Synes du det er stygt å le av andres uhell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. juli 2011 #656 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, spesielt hvis det er en sårbar person og personen faktisk trenger omsorg og hjelp framfor latter og peking. Bedre hvis man kan le sammen med personen om det om noen år. Tror du på at det går an å være allergisk mot røyk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 6. juli 2011 #657 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja jeg tror det går an å være allergisk imot røyk. Røyk kan være jævlig irriterende for dem som ikke røyker. Er du en røyker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. juli 2011 #658 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei. Har du prøvd narkotika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 6. juli 2011 #659 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja. Er du fordomsfull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #660 Del Skrevet 6. juli 2011 Det er ikke noe jeg vil karakterisere meg selv for, nei. Hva er den sykeste tanken du har hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå