Gjest Kathpus Skrevet 20. juli 2011 #1801 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja, særlig gulrotkake. Nam. Hva er det morsomste et barn har sagt til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 20. juli 2011 #1802 Del Skrevet 20. juli 2011 Vet ikke.. Snakker nesten aldri med barn. Tør du gå på Kondomeriet og handle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 20. juli 2011 #1803 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja, hvis det er noe jeg bare må ha, selv om jeg egentlig ikke MÅ. Hva har du kjøpt fra Kondomeriet (om du har kjøpt noe)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 20. juli 2011 #1804 Del Skrevet 20. juli 2011 d meste dildoer, vibratorer, kondomer, glidemiddel, massasjeoljer, morosaker, analting, klær osv Er det noe du ikke er fornøyd med seksuelt sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juli 2011 #1805 Del Skrevet 20. juli 2011 At jeg ikke kommer vaginalt. Ellers er sexlivet mitt toppers, mannen er den beste jeg noen gang har hatt og for første gang har jeg lyst på sex med partneren. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juli 2011 #1806 Del Skrevet 20. juli 2011 Mitt sexliv er for øyeblikket ikke-eksisterende, og har vært det en stund, så jeg jeg er misfornøyd med det meste nå. Hva er din beste kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 20. juli 2011 #1807 Del Skrevet 20. juli 2011 At jeg er tolerant og forståelsesfull. Uten å bli naiv. Hvilke materielle ting har du alt for mye/mange av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juli 2011 #1808 Del Skrevet 20. juli 2011 At jeg er tolerant og forståelsesfull. Uten å bli naiv. Hvilke materielle ting har du alt for mye/mange av? Klær, men det er ikke fordi jeg kjøper så innihampen mye, men jeg klarer ikke kaste. Har du vært på TV? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 20. juli 2011 #1809 Del Skrevet 20. juli 2011 Nei, aldri. Er du ei kjeftesmelle av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1810 Del Skrevet 20. juli 2011 Nei, aldri. Er du ei kjeftesmelle av og til? Nei, jeg har veldig lang lunte og når det smeller passer jeg fremdeles på hva jeg sier. Ville du blitt sammen med en mann som dumpet sin langvarige kjæreste stygt og respektløst for din skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. juli 2011 #1811 Del Skrevet 20. juli 2011 Nei, jeg har veldig lang lunte og når det smeller passer jeg fremdeles på hva jeg sier. Ville du blitt sammen med en mann som dumpet sin langvarige kjæreste stygt og respektløst for din skyld? Vanskelig å si. Kjærlighet kan få folk til å gjøre de merkeligste ting. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juli 2011 #1812 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg vil si nei, men hvis jeg er stomforelsket er det nok sannsynlig at jeg hadde oversett det eller prøvd å rasjonalisere det bort. Har du noen gang blitt dumpet på en stygg måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. juli 2011 #1813 Del Skrevet 20. juli 2011 Nei, heldigvis ikke. Hvordan var det da først startet med prevensjon? Hva slags var det? Og hvor involvert var dine foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juli 2011 #1814 Del Skrevet 20. juli 2011 Da jeg fikk min første kjærste var begge jomfruer, så vi brukte ikke kondom (og vi var fulle), mamma foreslo at jeg kanskje skulle dra til legen å få p-piller da vi hadde vært sammen i en mnd eller noe sånt. Så det gjorde jeg. Er noen i din familie alkoholikere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. juli 2011 #1815 Del Skrevet 20. juli 2011 neeej, ikke direkte familie. men begge brødrene til onkelen min drakk seg ihjel på rødsprit har du eller noen i familien din vært innlagt på psykriatrisk sykehus? isåfall hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juli 2011 #1816 Del Skrevet 20. juli 2011 Nei, heldigvis ikke. Er du stolt av deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 20. juli 2011 #1817 Del Skrevet 20. juli 2011 Når jeg har gjort noe jeg aldri hadde trodd jeg ville klare. Hvor gammel var du da du hadde sex for første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juli 2011 #1818 Del Skrevet 20. juli 2011 Når jeg har gjort noe jeg aldri hadde trodd jeg ville klare. Hvor gammel var du da du hadde sex for første gang? 16, nesten 17. Liker du best langt eller kort hår på menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juli 2011 #1819 Del Skrevet 20. juli 2011 16, nesten 17. Liker du best langt eller kort hår på menn? Absolutt kort! Synes langt er turn-off Hva er den kroppsdelen på en mann som er "viktigst" for deg.. Altså... er det rumpe, brystkasse... osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 20. juli 2011 #1820 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) brystkasse. Kunne du blitt sammen med en yngre person? Endret 20. juli 2011 av Kathpus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå