Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #1021 Del Skrevet 12. juli 2011 Har heldigvis ikke kredittkortgjeld, og skal prøve å holde det sånn Hva har du spist til middag i dag? Ingenting Hva er du mest fornøyd med med deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. juli 2011 #1022 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Har heldigvis ikke kredittkortgjeld, og skal prøve å holde det sånn Hva har du spist til middag i dag? det har vist gått litt i glemmeboka det, må nok svare kaffe! edit: svarte vist litt sent, mest fornøyd med? hmmm...fregnene mine! hva er det du skryter mest av? Endret 12. juli 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 12. juli 2011 #1023 Del Skrevet 12. juli 2011 Føler ikke jeg skryter jeg Hva skryter du av da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 12. juli 2011 #1024 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg skryter av og til av de (få) A-ene jeg har fått. Hehe. Hva er det fineste navnet du vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 12. juli 2011 #1025 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er navnet på barnet mitt, og det vil jeg ikke si. Men på andre plass kommer Vienna. Hva er det styggeste navnet du har hørt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan9 Skrevet 12. juli 2011 #1026 Del Skrevet 12. juli 2011 Gudleik (sorry om noen her heter det) Har du gjort noen glade i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. juli 2011 #1027 Del Skrevet 12. juli 2011 Gudleik (sorry om noen her heter det) Har du gjort noen glade i dag? ikke som jeg vet om. Har du gjort noen sure idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. juli 2011 #1028 Del Skrevet 12. juli 2011 ikke som jeg vet om. Har du gjort noen sure idag? Næææ... Tror ikke det. Ikke med viten og vilje hvertfall. Hva liker du best av hvitvin, rødvin, rosevin og musserende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 12. juli 2011 #1029 Del Skrevet 12. juli 2011 Hvitvin. Cola eller Pepsi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. juli 2011 #1030 Del Skrevet 12. juli 2011 Hvitvin. Cola eller Pepsi? Pepsi Max gjerne. Hva bruker du mest penger på i løpet av en måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. juli 2011 #1031 Del Skrevet 12. juli 2011 Pepsi Max gjerne. Hva bruker du mest penger på i løpet av en måned? Vil tro mat og klær. Mest klær.. ehem Hva bruker du minst penger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. juli 2011 #1032 Del Skrevet 12. juli 2011 Vil tro mat og klær. Mest klær.. ehem Hva bruker du minst penger på? Hmm, husleie (min samboer betaler den), hehe :gjeiper: Hvor skal du på ferie i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. juli 2011 #1033 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Vil tro mat og klær. Mest klær.. ehem Hva bruker du minst penger på? Klær og bensin (med unntak av i ferien) Oops! Svarte visst likt som Tears... Får svare på den og da. Jeg har vært i new York, og er ferdig med ferien nå! Leser du mye? Endret 12. juli 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #1034 Del Skrevet 12. juli 2011 Varierer. Av og til har jeg veldig leselyst andre ganger kan det gå uker før jeg åpner en bok Hva er favorittboken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 12. juli 2011 #1035 Del Skrevet 12. juli 2011 Vindens skygge Favorittfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 12. juli 2011 #1036 Del Skrevet 12. juli 2011 Flashdance. din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 12. juli 2011 #1037 Del Skrevet 12. juli 2011 The usual suspects SYns du at du er heit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. juli 2011 #1038 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) harrold and maud!!! ( men den er det desverre omtrent ingen som har sett!) edit: svarte treigt jaaa, hehe...Nei, jeg synes ikke jeg er heit. jeg prøver å jobbe med selvtilitten! sladdrer du til kjæresten om hemligheter som venner har fortalt deg? eller gjør han det til deg fra han og sine kompiser? (omvendt om det er en gutt som svarer da ) Endret 12. juli 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 12. juli 2011 #1039 Del Skrevet 12. juli 2011 harrold and maud!!! ( men den er det desverre omtrent ingen som har sett!) edit: svarte treigt jaaa, hehe...Nei, jeg synes ikke jeg er heit. jeg prøver å jobbe med selvtilitten! sladdrer du til kjæresten om hemligheter som venner har fortalt deg? eller gjør han det til deg fra han og sine kompiser? (omvendt om det er en gutt som svarer da ) En fortrolig hemmelighet medfører en viss plikt hos den som blir fortalt den. Så nei. Derimot løst sladder og snakk ja. Er du veldig sladdrette av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 12. juli 2011 #1040 Del Skrevet 12. juli 2011 Forteller ikke hemmligheter, eller ting jeg vet personen det gjelder ikke vil at skal bli fortalt, men ellers kan jeg nok snakke om ting med mine nærmeste venner. Hva tror du skjer etter døden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå