Næjøss Skrevet 11. juli 2011 #941 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja, det gjør jeg selvom jeg har mye vanskelig jeg må igjennom. Har du hatt en vanskelig fortid? Ja, det har jeg. En fortid med narkomane foreldre og alt som hører med. Men jeg lar meg ikke knekke av det Er du flink å jobbe med problemene dine`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. juli 2011 #942 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja, det har jeg. En fortid med narkomane foreldre og alt som hører med. Men jeg lar meg ikke knekke av det Er du flink å jobbe med problemene dine`? Jeg synes det, ja. Jeg var det ikke før, men har virkelig tatt tak i ting de siste 2 årene og kommet meg en god del selvom jeg fortsatt har en lang vei å gå. Og jeg tar nye problemer mye lettere og ser mye mer positivt på ting. Er du pessimist eller optimist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Næjøss Skrevet 11. juli 2011 #943 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg synes det, ja. Jeg var det ikke før, men har virkelig tatt tak i ting de siste 2 årene og kommet meg en god del selvom jeg fortsatt har en lang vei å gå. Og jeg tar nye problemer mye lettere og ser mye mer positivt på ting. Er du pessimist eller optimist? Jeg tror jeg er en mellomting. Jeg er ganske positiv, men jeg tar en kritisk vurdering til det meste, men håper alltid på det beste. Hvilken årstid trives du best med? og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. juli 2011 #944 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg tror jeg er en mellomting. Jeg er ganske positiv, men jeg tar en kritisk vurdering til det meste, men håper alltid på det beste. Hvilken årstid trives du best med? og hvorfor? Sommeren fordi jeg er KONSTANT kald. Uansett vær og vind så fryser jeg. På sommeren så går det hvertfall an å leve. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 11. juli 2011 #945 Del Skrevet 11. juli 2011 Høsten. Alt har så fine farger, og lufta er så kjølig og frisk. Liker du varme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #946 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja, men ikke sydenvarme. Hvis du ble født på ny, ville du vært mann eller kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 11. juli 2011 #947 Del Skrevet 11. juli 2011 Kvinne Du då?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #948 Del Skrevet 11. juli 2011 Mann Hva med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2011 #949 Del Skrevet 11. juli 2011 intetkjønn :gjeiper: synes du transer er noen fasinerende skapninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #950 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei. Skal ikke si mer om det Hvordan var du når du var tenåring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 11. juli 2011 #951 Del Skrevet 11. juli 2011 Rebelsk og løs på tråden. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #952 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg var dark og deppa. Liker du øl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 11. juli 2011 #953 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei, uff.. Hvis du kunne gått tilbake til en tidligere hendelse i livet, hvilke ville du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 11. juli 2011 #954 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Min første fest. Noe jeg aldri glemmer.. haha. Smugspiser du kake/søtsaker? Endret 11. juli 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #955 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei. Jeg er ikke så veldig glad i søtsaker og spiser egentlig ikke så mye av det. Hugger du din egen vinter ved? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #956 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei Hva er yndlingsfilmen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #957 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei. Jeg er ikke så veldig glad i søtsaker og spiser egentlig ikke så mye av det. Hugger du din egen vinter ved? Nei, bruker nesten ikke ved her jeg bor nå. Hvor ofte drikker du brus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #958 Del Skrevet 11. juli 2011 Drikker brus så å si hver dag. Er avhengig av den Brisen med lilla kork på. Den smaker så godt som faen!! Drikker et glass Cola i ny og ne også.. Men det blir vel ikke så mye mere en to-tre ganger i året når jeg tenker nøye etter. Drikker du mye alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 11. juli 2011 #959 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei, drikker noen slurker øl en gang i mnd kanskje. Hvilke ritualer har du på badet om morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juli 2011 #960 Del Skrevet 11. juli 2011 hehe.. Vel jeg bruker å skru på vannet i dusjen, så må jeg pisse. Når jeg er ferdig å pisse så hopper jeg i dusjen, vasker meg og tørker meg når jeg er ferdig. Etter det så spiser jeg to-tre brødskiver og drikker et glass melk mens kaffen buldrer i kaffemaskina. Når jeg har gjort dette så må jeg tilbake på badet å pusse tennene og kanskje fikse meg litt på håret. På vei ut av badet tar jeg med meg mitt skitne undertøy og kaster det inn på vaskerommet. Vips så er jeg på tur ut døra. Har du en forkjærlighet for 4wd biler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå