Jellybean78 Skrevet 10. juli 2011 #881 Del Skrevet 10. juli 2011 Hva skal du gjøre i ferien? Hovle over masse damer :gjeiper: (Tro det eller ei,men jeg sitter downtown Singapore og skriver dette....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan9 Skrevet 10. juli 2011 #882 Del Skrevet 10. juli 2011 På at jeg ikke satt mer pris på hvordan ting var før, da jeg var yngre. Hva er det vanskeligste spørsmålet du noen gang har måttet svare på? "Elsker du meg ikke lenger?" Går du noen gang tur i skogen, uten at det er for trim e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. juli 2011 #883 Del Skrevet 10. juli 2011 "Elsker du meg ikke lenger?" Går du noen gang tur i skogen, uten at det er for trim e.l.? Ja, liker å gå tur for kosens og turens skyld. Velger heller å gjøre det av den grunn enn for å trimme. Om jeg gjør det for å trimme blir det plutselig kjedelig. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 10. juli 2011 #884 Del Skrevet 10. juli 2011 Mhm, går oftere i skogen for å fotografere enn for å trimme Hva er det slemmeste du har gjort mot noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. juli 2011 #885 Del Skrevet 10. juli 2011 Mhm, går oftere i skogen for å fotografere enn for å trimme Hva er det slemmeste du har gjort mot noen? Røpet en hemmelighet jeg lovte jeg ikke skulle si. Hva er det snilleste du har gjort mot noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. juli 2011 #886 Del Skrevet 10. juli 2011 Klarer ikke å svare på spørsmålet ditt. Kommer du til å besøke foreldrene dine flere ganger i uken dersom de havner på sykehjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 10. juli 2011 #887 Del Skrevet 10. juli 2011 Spørs om det er langvarig opphold eller ikke, grunn til opphold og om jeg vet om de får besøk av andre Hva ville du gjort om du fikk bestemme i Norge for en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. juli 2011 #888 Del Skrevet 10. juli 2011 Spørs om det er langvarig opphold eller ikke, grunn til opphold og om jeg vet om de får besøk av andre Hva ville du gjort om du fikk bestemme i Norge for en dag? Satt igang bygging av flere institusjoner. Hovedsakelig for psykisk syke og rusmisbrukere. Hadde også ordnet istand masse flere sykehjem/bofellesskap. Er helt utrolig hvor mange pasienter som skulle vært på sykehjem som heller får hjelp av hjemmetjeneste. Forkastelig at vi skal ha så lite plasser overalt. Ville også tilbudt kursing og spesialutdanning om viktige emner til personale i helsetjenesten. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. juli 2011 #889 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg ville gjort forholdene bedre for de som driver, jobber i, og går i barnehage. Flere smågrupper/avdelinger og flere voksne per barn enn hva det er nå. Det bør være trygt å være barn i barnehagen sin, og det bør være mulig å jobbe der som en voksen uten å møte veggen og bytte bransje etter et par år. Skal du reise i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 10. juli 2011 #890 Del Skrevet 10. juli 2011 For meg gjenstår det egentlig bare å reise hjem Har du barn/ønsker du deg barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 10. juli 2011 #891 Del Skrevet 10. juli 2011 Har ikke barn, men ønsker meg når jeg blir litt eldre Ville du tatt abort dersom du visste at du fikk jeg barn med Down syndrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. juli 2011 #892 Del Skrevet 10. juli 2011 Ville du tatt abort dersom du visste at du fikk jeg barn med Down syndrom? Nei. Ville du tatt abort om du hadde en one night stand og ble gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. juli 2011 #893 Del Skrevet 10. juli 2011 Nei. Ville du tatt abort om du hadde en one night stand og ble gravid? Nei. Var slik jeg fikk barnet mitt. Har forresten problemer med å bli gravid, så jeg visste at jeg kanskje aldri ville få en ny sjanse. Når hadde du din første orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 10. juli 2011 #894 Del Skrevet 10. juli 2011 For halvannet år siden Når fikk du din siste orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. juli 2011 #895 Del Skrevet 10. juli 2011 Igår. Spiller du WoW? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 10. juli 2011 #896 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja! Er du sur på noen akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 10. juli 2011 #897 Del Skrevet 10. juli 2011 Nei, ikke som jeg kan komme på Burde du egentlig vært i seng nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juli 2011 #898 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Nei det er litt tidlig det Burde du ta deg sammen av og til og ikkegå så mye på byn? Endret 11. juli 2011 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pzzt Skrevet 11. juli 2011 #899 Del Skrevet 11. juli 2011 Burde du ta deg sammen av og til og ikkegå så mye på byn? Nei. Liker du barn? (ikke egne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juli 2011 #900 Del Skrevet 11. juli 2011 nei det gjør jeg ikke,syns barn er oppskrytt jeg. Liker du familielivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå