Gjest Hannee Skrevet 8. juli 2011 #741 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, har fri i dag Hva vet ikke partneren din om deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 8. juli 2011 #742 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, har fri i dag Hva vet ikke partneren din om deg? Har ikke partner. Drikker du kaffe ver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 8. juli 2011 #743 Del Skrevet 8. juli 2011 I perioder, men det er lenge siden jeg drakk kaffe sist nå. Når onanerte du sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juli 2011 #744 Del Skrevet 8. juli 2011 Sist jeg hadde lyst på mannen min og han var ikke til stedet. Hva er det dummeste du ser damer går med når de har pyntet seg og tror de ser kjempebra ut,men så ser det helt jææævlig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #745 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) At de viser for mye. for eksempel kortkort kjole som viser fram truse og celulitter. Bruker du solkrem? Om ja, hva er din størte bekymring uten solkrem? Endret 8. juli 2011 av spinnwild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juli 2011 #746 Del Skrevet 8. juli 2011 Helt enig Uten solkrem kan man få kreft og det vil jeg ikke ha. Bruker du mye penger på deg selv når det er ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 8. juli 2011 #747 Del Skrevet 8. juli 2011 Bruker det jeg vil, men shopper så og si aldri på ferie, syns det bare er kav. Men bruker penger på god vin, mat og opplevelser. Blir du deppa av dårli sommervær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juli 2011 #748 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Nei, tvert i mot, eg hatar sterk sol og varme. Kva er di favorittårstid? Endret 8. juli 2011 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juli 2011 #749 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, tvert i mot, eg hatar sterk sol og varme. Kva er di favorittårstid? Høsten.. Hva gir deg dårligst samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juli 2011 #750 Del Skrevet 8. juli 2011 Når eg blir Sliten/lei av ungane mine. Kva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 8. juli 2011 #751 Del Skrevet 8. juli 2011 Høsten.. Hva gir deg dårligst samvittighet? Og måtte bryte en avtale!! Er du fornøyd med å bo i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 8. juli 2011 #752 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja, jeg er veldig fornøyd med å bo i Norge. Vil nok bo et år i Syden senere, men ikke for å bo der fast! Dersom det oppstod en ulykke (f.eks brann) ville du reddet kjæledyret ditt framfor en fremmed gammel dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juli 2011 #753 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja det hadde jeg gjort,hadde ikke klart å bære den gamle damen alikevell. Hva får deg til å fly i taket på 123? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #754 Del Skrevet 8. juli 2011 Ingenting. Eller jo, om en bombe eksploderer under der jeg sitter. Jeg blir sjeldent overexcited. Er du redd for å bli drept? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #755 Del Skrevet 8. juli 2011 Ingenting. Eller jo, om en bombe eksploderer under der jeg sitter. Jeg blir sjeldent overexcited. Er du redd for å bli drept? Ja ER ikke du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juli 2011 #756 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja veldig Er du redd for å bli ruinert og kastet på gaten og må tigge til livets opphold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #757 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Ja ER ikke du? Som svar til BettyBoop. Ekstremt. Jeg er livredd faktisk. Innimellom får jeg ikke sove fordi jeg er sikker på at noen er ute etter å drepe meg eller barnet mitt. Alltid på vakt. Bruker du tanntråd hver dag? Endret 8. juli 2011 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #758 Del Skrevet 8. juli 2011 Ekstremt. Jeg er livredd faktisk. Innimellom får jeg ikke sove fordi jeg er sikker på at noen er ute etter å drepe meg eller barnet mitt. Alltid på vakt. Bruker du tanntråd hver dag? Ja. Gjør det nå etter jeg fikk kjeft av tannlegen Har du fått kjeft av tannlegen pga manglende bruk av tanntråd pga mye tannsten og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #759 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja veldig Er du redd for å bli ruinert og kastet på gaten og må tigge til livets opphold? Nei, men jeg er redd for autoriteter. At jeg f.eks skal bli kasta i fengsel, aldri får se barnet mitt igjen, at barnevernet tar han eller at jeg blir tvangsinnlagt på psyk. Litt som den filmen Gothika om noen har sett den.. Er du en bitch? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #760 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei. Har du noengang tigget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå