Gjest Nanette Skrevet 7. juli 2011 #681 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei aldri. Hva er krokusen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 7. juli 2011 #682 Del Skrevet 7. juli 2011 En krokus er en plante Krokusen er også en barnehage. Hva som var ment i innlegget tidligere er jeg ikke helt sikker på, enten mellom bena eller på toppen vil jeg tro... Er du en ryddig person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. juli 2011 #683 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja veldig Er du en som blir lett sjalu på andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 7. juli 2011 #684 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei, mrn det hender. Er du på jobb nå og burde gjøre noe helt annet enn KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 7. juli 2011 #685 Del Skrevet 7. juli 2011 nope, ferie Liker du å reise? Om ja, yndlings-feriested? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #686 Del Skrevet 7. juli 2011 næææ, det var skummelt å svare ærlig på altså.... ja, liker å reise, drømmeferiested er inkalandsbyene i peru! hvis du flydde alene på et nattfly, og personen vedsiden av var veldig atraktiv, og prøvde seg på deg, ville du latt deg rive med på hatt sex på flyet? ( du er singel så klart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. juli 2011 #687 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Ja jeg elsker å reise og den mest nydelige plassen jeg har vært er Helsingør og bare kikke utover Øresund med en kald pils i hånden : Kikke på båtlivet,surfere,hunder og mennesker som bader i nedgangen,det er ferie d. Hvor er den fineste ferieplassen du har vært da? Endret 7. juli 2011 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #688 Del Skrevet 7. juli 2011 hvis du flydde alene på et nattfly, og personen vedsiden av var veldig atraktiv, og prøvde seg på deg, ville du latt deg rive med på hatt sex på flyet? ( du er singel så klart) Nei, det tviler jeg for. Anser ikke meg selv for å være særlig prippen, men liker å kjenne folk før jeg utvikler så intime forhold med dem. Hvis du hadde nakenbilder av eksen din, som ba deg slette dem... hadde du slettet dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. juli 2011 #689 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja det hadde jeg gjort.. Såpass respekt bør man ha for den man har vært sammen med mener jeg vertfall. Er det noen andre som koooooser seg med husarbeid i dette DEILIGE sommerværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. juli 2011 #690 Del Skrevet 7. juli 2011 Neeeei Men må gjøre i morgen, men tror det blir regn da, så det hjelper. Stakkars deg Bjørn og håper du er ferdig nå og kan ut å kose deg. Har du spionert på naboen? Hvis tilfelle, i hvilken situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 7. juli 2011 #691 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei, det har jeg ikke. Har du noen gang fått inkasso? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. juli 2011 #692 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei. Har du hatt/har du problemer med rus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. juli 2011 #693 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei. Ser du på "Allsang på Grensen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. juli 2011 #694 Del Skrevet 7. juli 2011 Nei Reiser du på ferie denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #695 Del Skrevet 7. juli 2011 ja, faktisk lørdag til søndag! og det er maaaaange år siden sist!!! hadde du oppfylt kjæresten din sin ønske om det var at du og en av samme kjønn skulle hatt sex, mens partneren ser på? (gutter slipper å få en penis i rompa eller kjøre en penis i en rompe hvis han ikke ønske da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. juli 2011 #696 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja Liker du å trene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. juli 2011 #697 Del Skrevet 7. juli 2011 ja, faktisk lørdag til søndag! og det er maaaaange år siden sist!!! hadde du oppfylt kjæresten din sin ønske om det var at du og en av samme kjønn skulle hatt sex, mens partneren ser på? (gutter slipper å få en penis i rompa eller kjøre en penis i en rompe hvis han ikke ønske da!) Absolutt ikke. Jeg må være den mest heterofile personen jeg kjenner Har du fulgt med på Hotel Cæsar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2011 #698 Del Skrevet 7. juli 2011 hhahahaa, rett spm til rett person! jeg har fulgt med helt siden jeg var 12 år! og nå er jeg 25.... og det værste er at jeg bare har gått glipp av en minihåndfull med episoder.... hva hadde du synes / gjort om kjæresten din hadde hatt sex med 190 jenter før deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidkun Skrevet 7. juli 2011 #699 Del Skrevet 7. juli 2011 Da hadde jeg spurt om hun er lesbisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 7. juli 2011 #700 Del Skrevet 7. juli 2011 hhahahaa, rett spm til rett person! jeg har fulgt med helt siden jeg var 12 år! og nå er jeg 25.... og det værste er at jeg bare har gått glipp av en minihåndfull med episoder.... hva hadde du synes / gjort om kjæresten din hadde hatt sex med 190 jenter før deg? Det hadde jeg synes var kvalmt, og hadde nok avslutta hele forholdet. Har du vært på festival i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå