Gjest Hannee Skrevet 5. juli 2011 #601 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei, gjorde før, litt lei av at det alltid er samme visa. Har du noengang slått en partner i raseri, for deretter å aldri ha gjort det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 5. juli 2011 #602 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Litt for rask der.. Nei, aldri slått noen. Hvor ofte pusser du tennene? Endret 5. juli 2011 av Frozeneyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 5. juli 2011 #603 Del Skrevet 5. juli 2011 2 - 4 ganger daglig Hvor ofte går du på do på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 5. juli 2011 #604 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) 2 - 4 ganger daglig Hvor ofte går du på do på jobben? Akkurat det har jeg ikke telling på Tar du mange kaffepauser på jobben? Endret 5. juli 2011 av Sjokoladebolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #605 Del Skrevet 5. juli 2011 Akkurat det har jeg ikke telling på Tar du mange kaffepauser på jobben? Drikker ikke kaffe og har ikke jobb (er student). Men da jeg hadde jobb tok jeg meg sjelden pauser, kanskje to 5-minutter i løpet av en hel dag i tillegg til en matpause som jeg alltid prøvde å gjøre så kort som mulig. Jeg har ikke en fryktelig god arbeidsmoral eller noe, men jeg likte bare å jobbe når jeg først var på jobb (tida gikk fortere!). Hva er det verste du har gjort mot noen du elsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 5. juli 2011 #606 Del Skrevet 5. juli 2011 Det varierer med antall kaffepauser. Noen ganger så tar jeg kaffepauser 5-6ganger om dagen. Andre ganger så har jeg ikke pause iløpet av dagen. Jobben min er veldig spesiell så jeg kan unne meg kaffepauser når jeg har lyst uten at det er noen andre som "kan" si noe på det. På hvilken måte vil du reagere når astronomene sier at de har funnet liv i verdensrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 5. juli 2011 #607 Del Skrevet 5. juli 2011 Drikker ikke kaffe og har ikke jobb (er student). Men da jeg hadde jobb tok jeg meg sjelden pauser, kanskje to 5-minutter i løpet av en hel dag i tillegg til en matpause som jeg alltid prøvde å gjøre så kort som mulig. Jeg har ikke en fryktelig god arbeidsmoral eller noe, men jeg likte bare å jobbe når jeg først var på jobb (tida gikk fortere!). Hva er det verste du har gjort mot noen du elsker? Postet ett brev . Hvordan dolker du din bestevenn i ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. juli 2011 #608 Del Skrevet 5. juli 2011 har ikkeno bestevenn- jeg har nettopp blitt dolka av dem sjæl har du en venn som du bare en sammen med pga sympati eller av en baktanke eller dålig samvittighet eller liknene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 5. juli 2011 #609 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei, jeg kan være en vanskelig fyr for de uærlige å omgås, fordi jeg konfronterer dem med det. Da forsvinner de ofte. Så jeg har ikke en venn jeg er sammen med på "falsk" grunnlag. Hvis du kunne fått oppfylt et ønska, hva ville det vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #610 Del Skrevet 5. juli 2011 Å være lykkelig forelsket hele livet. Har du blitt mobbet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 5. juli 2011 #611 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er vanskelig å svare på dette, men jeg tror jeg har blitt mobbet minimalt i forhold til det som skal til for at man er "mobbet" Nyter du å hevne deg for noe andre har gjort mot deg med overlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. juli 2011 #612 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er vanskelig å svare på dette, men jeg tror jeg har blitt mobbet minimalt i forhold til det som skal til for at man er "mobbet" Nyter du å hevne deg for noe andre har gjort mot deg med overlegg? Nei men jag har fantasert om å hevne meg på noen så nyter kanskje tanken på det men har aldri gjort det. Har du mobbet noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 5. juli 2011 #613 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei jeg har ikke mobbet noen. Men jeg har alltid stått opp for meg selv, og de som har utfordret meg har nesten ved enhver anledning skjønt at det var best å avslutte mens leken var god. Er du en nikkedukke eller er du et selvstendig individ? (Tenk nøye igjennom dette før du svarer ærlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. juli 2011 #614 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Nei jeg har ikke mobbet noen. Men jeg har alltid stått opp for meg selv, og de som har utfordret meg har nesten ved enhver anledning skjønt at det var best å avslutte mens leken var god. Er du en nikkedukke eller er du et selvstendig individ? (Tenk nøye igjennom dette før du svarer ærlig) Liker å tro at jeg er et selvstendig individ men kan være nikkedukke. men det kommer an på situasjonen og personen som jeg er nikkedukke ovenfor. Er ikke alle jeg er nikkedukke ovenfor. Enn du? Endret 5. juli 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #615 Del Skrevet 5. juli 2011 Overhodet ikke. Har vel ført en del problemer med seg, siden jeg er fra en familie som er litt fine på det. Har alltid blitt sett på som den litt gærne, så egentlig opplever jeg noen ganger at jeg må prøve å bli mer nikkedukke for å bli akseptert. Tragisk igrunnen. Har du nervøs tarm?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 5. juli 2011 #616 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg vet ikke hva en nervøs tarm er, så jeg antar at jeg ikke har det. Lar du deg lett knekke i belastende situasjoner eller har du en stål-psyke som takler hva som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #617 Del Skrevet 5. juli 2011 Har stålpsyke. Er generelt en veldig rolig og avslappet person når det kommer til livet rundt meg. Jeg stresser en del, men lar meg aldri knekke. Ikke ennå ihvertfall, og jeg har vært gjennom ting som har fått mange andre jeg kjenner til å knekke. (skryt-skryyyt, hehe, I know) Hva er det verste som har hendt deg? Om du ikke kommer på det aller verste, nevn noe av det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tammie Skrevet 5. juli 2011 #618 Del Skrevet 5. juli 2011 Da min klassekamerat tok sitt eget liv som 14-åring. Har du noen sinne brukt et elektrisk verktøy/ding som sexleketøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tammie Skrevet 5. juli 2011 #619 Del Skrevet 5. juli 2011 ps: ser nå hvor morbid og merkelig de to setningene ble sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. juli 2011 #620 Del Skrevet 5. juli 2011 Telles elektrisk tannbørste? Jeg var 14, OK? Er du like lei som meg av at mange bare spør "du da?" istedenfor å lage et nytt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå