Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. april 2021 #67261 Del Skrevet 6. april 2021 Glassflaske. Hvilke vårtegn har du sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. april 2021 #67262 Del Skrevet 6. april 2021 Sommerfugler, spirer og knopper. Hvilke småfugler er det mest av hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 6. april 2021 #67263 Del Skrevet 6. april 2021 Hvitveis, knopper på trær, varme fra sola og lengre lys på kvelden. Hva er favorittaktiviteten din i sommerhalvåret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. april 2021 #67264 Del Skrevet 7. april 2021 Padling Hvilken norrøn guddom liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 7. april 2021 #67265 Del Skrevet 7. april 2021 Odin er skikkelig kul Vet du hva hesten hans heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. april 2021 #67266 Del Skrevet 7. april 2021 Sleipner. Røyker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 #67267 Del Skrevet 7. april 2021 Absolutt ikke. Hva skal du i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. april 2021 #67268 Del Skrevet 7. april 2021 Det er å være hjemme, gjøre noe husarbeid, vente på samboer, kjøpe noe mat fra Foodora (Country Fried Chicken) og så chille på sofa og i stol før sove. Kjedelige greier, men det er sånn av og til Hva tenker du når du ser det bildet her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 #67269 Del Skrevet 7. april 2021 At kosemage er av og til helt ok, alle vil ikke ha muskelbunter. Hva slags klær liker du best å bruke på varme dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2021 #67270 Del Skrevet 7. april 2021 Innrømmer glatt at det tærer noe jævlig på mors tålmodighet når det kommer til å hjelpe fjortisen med lekser når hun selv har bestemt seg på forhånd at hun ikke klarer det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 #67271 Del Skrevet 7. april 2021 MarianneE skrev (17 minutter siden): Innrømmer glatt at det tærer noe jævlig på mors tålmodighet når det kommer til å hjelpe fjortisen med lekser når hun selv har bestemt seg på forhånd at hun ikke klarer det. Er du i riktig tråd? 😌😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2021 #67272 Del Skrevet 7. april 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Er du i riktig tråd? 😌😉 Tråden for å være ærlig? Ja, jeg mener da det er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 #67273 Del Skrevet 7. april 2021 MarianneE skrev (Akkurat nå): Tråden for å være ærlig? Ja, jeg mener da det er riktig Spørsmålstråden? hvor man svarer på det brukeren spør om og så kommer med et spørsmål selv, eller tenker på på tråden hvor man innrømmer ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2021 #67274 Del Skrevet 7. april 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Spørsmålstråden? hvor man svarer på det brukeren spør om og så kommer med et spørsmål selv, eller tenker på på tråden hvor man innrømmer ting? Selvfølgelig Er det bare jeg som er litt ør i hue i dag, eller kan du innrømme å være det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. april 2021 #67275 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg kan absolutt kjenne til den følelsen! Hvor langt har knopper på trærne kommet hos seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. april 2021 #67276 Del Skrevet 7. april 2021 Usikker, grenene er dekket av snø. Hvilken av dagens moter tror du vi vil le av i framtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. april 2021 #67277 Del Skrevet 8. april 2021 Hmmm... man bun? Vet ikke helt jeg. Hvis jeg sier at i morgen kommer jeg hjem til deg på en 3 retters middag, hva serverer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 8. april 2021 #67278 Del Skrevet 8. april 2021 Daryl Dixon skrev (46 minutter siden): Hmmm... man bun? Vet ikke helt jeg. Hvis jeg sier at i morgen kommer jeg hjem til deg på en 3 retters middag, hva serverer du da? Grandiosa, take away sushi, og krokanis fra boks. Hva slags mat elsker du mer enn alt annet å spise, men skammer deg over å fortelle at du spiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2021 #67279 Del Skrevet 8. april 2021 Skammer meg ikke over mat jeg. Hva er din ynglings matrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 8. april 2021 #67280 Del Skrevet 8. april 2021 Pasta arrabiata. Og din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå