Gå til innhold

Noen andre der ute som liker å ta bilder?

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg elsker å ta bilder, av alt mulig, tok nettopp ett bilde for noen dager siden..

Jeg er ikke FLINK fotograf, det er bare en bitteliten hobby, og kanskje bare 1/50 bilder blir bra xD

og mitt siste "mesterverk" ble jeg kjempe stolt av ^.^

Noen andre som er kjempe stolte over ett bilde de har tatt i det siste? :)

(btw, bildet mitt er litt stoooort, om du trykker på det xP så du er advart!)

post-47124-0-11959600-1308421587_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

ps.

om du trykker *save* så blir bildet mindre :)

selvom du ikke akkurat lagrer bildet :)

jeg visste ikke at det ble såååå stort o.0

Skrevet

Jeg tok en del bilder tidligere, før jeg innså at jeg hverken er spesielt flink eller syns det er særlig gøy. Så nå holder meg meg til å ta bilder i familiebursdager, på fester osv.

Det er noen bilder jeg er fornøyd med, men siden de er av personer vil jeg ikke legge dem ut her. Men det er moro med en liten "skrytetråd" for å se på hva andre er fornøyde med :)

Gjest Smørbukk
Skrevet

Jeg er selv veldig glad i å ta bilder :) Nå har jeg ikke noen på den PC-en her jeg sitter, men kan jo skryte litt allikevel :fnise:

Jeg har begynt å ta litt bilder etter at jeg fikk speilreflekskamera i 20-årsgave, og tar derfor litt bilder med jevne mellomrom. Liker veldig godt å ta nær-bilder og kanskje redigere dem litt etterpå. Ikke alle jeg blir like fornøyd med, men noen blir knallbra :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig kattegal, så jeg har løpt mye etter kattene mine og tatt bilde av dem. Tørr ikke legge ut dette under nick, siden jeg også har bildene ute på facebook og på en hjemmeside. Men dette er iallefall et av de bildene jeg er mest fornøyd med :)

• Liker 2
Gjest Fable
Skrevet

Jada, hadde det som levebrød en stund også.

Så ble jeg lei... men tar bilder av og til fortsatt.

Gjest Leonidene
Skrevet

Liker å ta bilder, ein del blir bra (ihvertfall når eg redigerer de litt), men eg må nesten kikke igjennom bildene mine før eg legger ut noe, de fleste bildene kan lett avsløre hvor eg bur nemlig :gjeiper: :sjenert: I'll be back!

Skrevet

Jeg er skikkelig kattegal, så jeg har løpt mye etter kattene mine og tatt bilde av dem. Tørr ikke legge ut dette under nick, siden jeg også har bildene ute på facebook og på en hjemmeside. Men dette er iallefall et av de bildene jeg er mest fornøyd med :)

Kult bilde! Veldig fine farger. Og nyydelig katt :)

Skrevet

Jeg også elsker å ta bilder.. Tar masse bilder hver dag, men om jeg blir så VELDIG fornøyd med alle er en annen sak ;)

Gjest Quelleriel
Skrevet

Mhm! Har tatt bilder i flere år nå.. Har vært litt umotivert nå og da, men... Sånn er det vel med alt man gjør :)

Har ikke så mange bilder på mac'en, da den er ny. Meeen her er ett :

Mitt bilde

• Liker 2
Skrevet

Mhm! Har tatt bilder i flere år nå.. Har vært litt umotivert nå og da, men... Sånn er det vel med alt man gjør :)

Mitt bilde

Woow, gikk gjennom flickrprofilen nå, og det var mange fine bilder der! Flink er du :jepp:

Gjest ms_kwang
Skrevet

hihi , burde vel egentli lagt vann merke på bildet mitt hadde jeg vist hvordan man gjør det xP

Men de som laster ned får lov å redigere så mye de vil, jeg....har ikke peiling på hvordan man redigerer bilder! o.0

Kjempe flotte bilder dere andre har :)

Gjest Quelleriel
Skrevet

Woow, gikk gjennom flickrprofilen nå, og det var mange fine bilder der! Flink er du :jepp:

Tusen takk :D

Har ikke hatt ork til å oppdatere profilen på en stund nå da.... Bildene mine er for store, og gidder ikke å redigere om hundereogørten bilder :fnise:

Men fler kommer nok, en vakker dag... :jepp:

Skrevet

Jeg tar mange bilder selv om jeg er skikkelig amatør. Jeg tar sikkert mange bilder FORDI jeg er amatør :) Jeg sletter VELDIG mange bilder! :fnise: Taktikken er å ta fryktelig mange bilder for da vil et og annet bli ok og så sletter jeg alle de andre. :)

Jeg har et annet kamera, men for tiden så bruker jeg mest iPhonen, med alle de begrensninger den har. Jeg har et lite prosjekt med å ta bilder langs den mest brukte treningsturen min og da er mobilen lett å ta med. Det er noen faste steder jeg tar bilder av for å følge motivene gjennom året. I tillegg er jeg på utkikk etter lyssettinger. Liker best lavt kveldslys og tar egentlig mer bilder av lyset enn av motivene. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Mitt bilde

KULT! objektiv har du brukt her?

Gjest Quelleriel
Skrevet

Standardobjektivet som fulgte med, faktisk.

Men har brukt en "teknikk" som går ut på å ta objektivet av, og plassere det "feil vei" foran kamerahuset. Man må nesten holde objektivet fast selv med hendene, og passe på at man ikke får støv inni kamerahuset og sånt :) Men elsker å ta bilder på den måten! Man kan få mye interessant ut av det :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

Her er et av mine siste. Sletter linken om litt siden det er kleint å ha identiteten min plastret på KG:)

Endret av uAnonymBruker
Skrevet

Utrolig kult er det hvertfall.. Får ptøve meg fram ser jeg :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

.

Endret av uAnonymBruker
Skrevet

Noe dårlig kvalitet på disse nå da dem er kopiert fra min FB, så ikke se på det tekniske her er dere snill :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...