Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært røykfri i 2 md! Bestemte meg bare for å slutte, uten hjelp og uten hjelpemidler... Har ikke vært lett, men jeg klarer meg! Vanskeligste er på fest, etter et glass vin eller to. Jeg spiser oliven istedenfor... Er ikke sugen på røyk i hverdagen, kun på fest, noen som har noe andre tips?? Hvor lenge kommer jeg til å savne å ta meg en røyk sammen med et glass vin???

Har et sjokolade prosjekt på gang også, har vel fått litt panikk iom jeg ikke har vært mye sunn de siste årene!!

Vel vel, ha en fin helg alle sammen, jeg skal på bar (røykfri jobbpils:)

:kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så flott. :)

Jeg røyker som før, inne og overalt... (ikke på soverommet)

Men - skal jo slutte, men vet bare ikke når, vært mye styr i høst.

Slik som du har sluttet brått og brutalt, er vel veien å gå, men først må det sitte, i hodet...

Har ikke noen tips ang øl-røykesug/eller annen alkohol. Men hva med å spise oliven, slik du gjør, eller peanøtter..?

Det sitter i hodet - tror man må prøve å legge lysta bak øret, parkere den et sted, og prøve å fokusere på noe annet...

Skrevet

:D Gratulerer! Du har grunn til å være stolt av deg selv!

Jeg har aldri røykt selv, men de jeg kjenner som har greid å slutte, har greid det fordi de rett og slett har bestemt seg!

Lykke til videre, og kos deg på bar!

Skrevet

Det vanskelige er å ikke starte igjen! Lykke til og ikke tro at du kan ta en røyk. Det kan du nemlig ikke!

Skrevet

Heisann! Grattis med 2 røykfrie måneder. Jeg har nå holdt meg i 8,5 mndr :ler: og er dritkry av meg selv. Etter ca. 4 mndr. tenkte jeg ikke på røyk da jeg ble invitert på festlige anledninger, nå bryr jeg meg overhodet ikke. Vinen smaker bedre uten røyken, og når folk tar seg en blås etter maten, så syns jeg faktisk synd på dem. Det lukter drit og jeg er så glad jeg slipper.

En sier at de som har røykt, blir mest fanatiske når de slutter og i mitt tilfelle stemmer nok det, så hold ut, for hver gang du er ute og tar dg et glass, så vil det bli lettere og lettere å klare seg uten røyken. Lykke til! :wink:

Skrevet

Jeg er midt i røykeslutt nu... Jeg har ikke bråsluttet jeg da, trapper ned.. Det går litt opp og ned, men fra og med i morgen kveld er det helstopp.. Gleder meg til å bli røykfri, men det er vanskelig, ja... Men hos meg sitter det mer i vanen enn i avhengigheten :roll:

Lykke til! Gleder meg til jeg kan komme og si jeg er røykfri også!! :D Har dessverre ingen råd til deg, men ville bare si ifra at du er ikke alene med å slutte å røyke i disse dager :wink:

Lillian

Skrevet

Gratulerer!!

Du er over det værste nå! Jeg har vært røykfri i 7md og nå går det som en lek. Jeg tenker ikke på røyk lenger, men jeg drømmer fremdeles at jeg røyker og våkner med dødsdårlig samvittighet!

Det viktigste er bare å ikke ta den neste røyken ( Alan Carr )

Det er deilig å ikke røyke, har ikke savnet det et sekund!

Lykke til videre.

Skrevet
Gratulerer!!

Du er over det værste nå! Jeg har vært røykfri i 7md og nå går det som en lek. Jeg tenker ikke på røyk lenger, men jeg drømmer fremdeles at jeg røyker og våkner med dødsdårlig samvittighet!

Det viktigste er bare å ikke ta den neste røyken ( Alan Carr )

Det er deilig å ikke røyke, har ikke savnet det et sekund!

Lykke til videre.

Opplever det akkurat likt. Våkner om morgenen og har drømt at jeg røykt og da blir jeg skikkelig forbanna på meg selv... godt vite at det bare var en drøm. Har ikke angra en dag, det er slett ikke vanskelig, det er bare noe du tror. Lykke til! :kul:

Skrevet

Kjempebra for deg!!!! Du skal se etterhvert at du klarer deg utmerket uten røyk, selv om det nok kan være tøft den første tiden :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja , vi er mange i disse dager som er sluttet å røyke Hørte pågangen er kjempestor på røykeslutt telefonen.Jeg har vært uten røyk i 8 mnd nå og det går bedre og bedre.Men som sagt det er ingenting som heter 1 RØYK.

Da blir det bare mye verre.I januar blir det forbudt å røyke på barer og resturanter og da blir det lettere for deg å gå ut.

Vær KJEMPESTOLT av deg selv,det har du grunn til.

Skrevet

Hei

i morgen har jeg 2 uker uten røyk....

Det verste er etter maten røyken..den synes jeg det er kjipt og være uten......

Men ellers så går det egentlig overaskende bra.....nå røyka jeg veldig lite. ca 5 om dagen ( ikke mer )

sjelden jeg røyka hjemme. Men det er tøft og kutte ut helt når sambo fortsatt driver og røyker rundt meg til en hver tid!

Men uansett. Jeg ønsker alle som driver , har eller ønsker å slutte LYKKE TIL :D

Detta klarer vi.

Skrevet

Jeg og! :D

Hadde ikke noe valg jeg da, har hele tiden sagt til mannen min at jeg skal slutte den dagen jeg blir gravid, og jeg testet positivt for to uker siden, og har ikke røyket siden.

Det har gått utrolig greit, nesten enda lettere enn forrige gang jeg sluttet (når jeg var gravid forrige gang), tenker så o si ikke på røyk i det hele tatt. Nå er det ekstra lett for meg som har verdens beste grunn til å slutte, men det er utrolig at det skal gå såå lett å gå fra 20 røyk om dagen til 0 egentlig..

Vi er flinke! Stå På! :wink:

Skrevet

Har vært røykfri i 5 måneder. Er kjempe stolt av meg selv. Samboeren min har vært uten i 3 måneder. Det har gått mye mye mye lettere enn jeg trodde. Ser i dag bare fordeler med å ikke røyke, selv om det en skjelden gang er litt vanskelig.

Anbefaler på det sterkeste å lese boka: Endelig ikke røyker. Den har hjulpet oss og mange andre.

Brukte ingen hjelpemidler, kun boka og gulrøtter.

Dere kommer ikke til å angre....

Skrevet

Gratulerer!! Selv "fyller jeg" 2 år snart, og er overlykkelig for at jeg er her jeg er i dag - røykfri. Håper for alt i verden at det denne gangen er for godt, og jeg tror faktisk det. Stor applaus til deg, og lykke til videre! :)

Hilsen Eplegrønn

Skrevet

Takk for all stoette!! :D Heia oss :D :D

Skrevet

Gratulerer!

Du er flink!

Jeg har selv vært røykfri i 11 mnd! Og det blir bare lettere og lettere. Nå er det ikke noe problem lenger! I hverdagen da. (Jeg festrøyker fortsatt, dvs en kveld annenhver mnd kanskje, men har ikke noe problemer med å begrense meg til den 10 pkn) Men det beste er selvfølgelig å slutte helt!

Men for meg er kosen å gå ut på byen like mye røyk som alkohol, så jeg drikker heller mindre og røyker i tillegg når jeg først koser meg. Dumt, ja, men det funker for meg i alle fall.

I begynnelsen synes jeg det verste var røyksuget etter middag.Skikkelig mett og god og full i magen..ÅÅ tenk så godt det hadde vært med røyk..Men det går over det også.

Gratulerer med å være røykfri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...