AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Skal på biltur med kjæresten og to kamerater om en mnd. Har gått ned 6 kg, og vil ikke opp igjen. Det blir mye bading osv ,så vil ikke ese ut. Kommer til å bli endel alkohol, kansje en flaske vin neon kvelder (500 kcal) . Hvordan kan jeg spise for å ikke overskride dagsbehovet mitt på 1600 kcal når jeg skal nyte alkohol? Skal jeg sette opp dagsplaner for hva jeg kan spise? Skal i bryllup når jeg kommer hjem, og vil virkelig ikke legge på meg
Tullepia Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Skal på biltur med kjæresten og to kamerater om en mnd. Har gått ned 6 kg, og vil ikke opp igjen. Det blir mye bading osv ,så vil ikke ese ut. Kommer til å bli endel alkohol, kansje en flaske vin neon kvelder (500 kcal) . Hvordan kan jeg spise for å ikke overskride dagsbehovet mitt på 1600 kcal når jeg skal nyte alkohol? Skal jeg sette opp dagsplaner for hva jeg kan spise? Det du skal gjøre er å redusere alkoholinntaket og spise slik du har gjort nå. Du kommer garantert til å legge på deg hvis du skal sitte i bil og drikke ei flaske vin hver kveld (la oss bare innrømme det: billig alkohol i utlandet er vanskelig å holde seg unna). Så: tren de dagene du kan (løp, svøm, sit ups, push ups osv), spis fornuftig, drikk mye vann og hold deg til ett glass vin eller et glass øl i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå