Gå til innhold

Hvordan holde vekta på ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på biltur med kjæresten og to kamerater om en mnd. Har gått ned 6 kg, og vil ikke opp igjen. Det blir mye bading osv ,så vil ikke ese ut. Kommer til å bli endel alkohol, kansje en flaske vin neon kvelder (500 kcal) .

Hvordan kan jeg spise for å ikke overskride dagsbehovet mitt på 1600 kcal når jeg skal nyte alkohol? Skal jeg sette opp dagsplaner for hva jeg kan spise? Skal i bryllup når jeg kommer hjem, og vil virkelig ikke legge på meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på biltur med kjæresten og to kamerater om en mnd. Har gått ned 6 kg, og vil ikke opp igjen. Det blir mye bading osv ,så vil ikke ese ut. Kommer til å bli endel alkohol, kansje en flaske vin neon kvelder (500 kcal) .

Hvordan kan jeg spise for å ikke overskride dagsbehovet mitt på 1600 kcal når jeg skal nyte alkohol? Skal jeg sette opp dagsplaner for hva jeg kan spise?

Det du skal gjøre er å redusere alkoholinntaket og spise slik du har gjort nå. Du kommer garantert til å legge på deg hvis du skal sitte i bil og drikke ei flaske vin hver kveld (la oss bare innrømme det: billig alkohol i utlandet er vanskelig å holde seg unna). Så: tren de dagene du kan (løp, svøm, sit ups, push ups osv), spis fornuftig, drikk mye vann og hold deg til ett glass vin eller et glass øl i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...