Gjest Unknown Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Snuppa har kroppen full i røde prikker. Jeg var med en gang sikker på at det var vannkopper, men nå begynner jeg å bli usikker. Oppdaget prikkene i 10.tiden, kun i ansiktet. Da syntes jeg det såg ut som vannkopper som var på veg, men de forandrer seg ikke til blemmer. Det er også komt prikker på hals, nakke, mage, rygg og rumpe. Dette er litt mindre, og flere prikker. Har hatt feber og oppkast torsdag, men var helt fin i går. Tenker litt på tredagersfeber, men det har ho hatt før. (i følge legen, jeg ble aldri overbevist den gang, men stoler på at han har riktig) Noen som har andre tanker om hva det kan være?
Gjest Emera Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Er det røde småprikker? Da kan det være skarlagensfeber. Se etter om hun har bringebærtunge i så fall.
Gjest Unknown Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Ser ingen bringebærtunge, får se nærmere når vi pusser tennene senere. Er ikke den 4. barnesykdommen og tredagersfeber det samme? trodde det jeg..
nybegynneren Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Hatt det samme her, og legen sa det var den 4.barnesykdom.
Gjest Unknown Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Var den 4. barnesykdom, så da er det oppklart Lurer fælt på hva ho egentlig hadde før jul da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå