Gjest imli Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Treng namnelappar til unganes klær når dei skal i barnehage. Kor anbefalar folk å kjøpe frå? Vil ha noko som er lett å få på, tåler vaskemaskin og sit fast lenge.
Gjest pysepusen Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Jeg handlet på www.navnelapper.no i går. Det var den siden jeg ble anbefalt
Gjest pysepusen Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Du kan jo også bruke navnestempel. Mange sier at det er veldig greit (så slipper man å stryke...), men da jeg skulle lage det så var det altfor liten plass til teksten jeg trengte... har sett annonse på det her på KG i dag, men selvfølgelig ikke nå
Gjest Emera Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Jeg brukte Taggit. Synes de fungerte utmerket. Veldig enkle å sette på, og jeg opplevde ikke at de falt av heller.
Leeloo Skrevet 18. juni 2011 #7 Skrevet 18. juni 2011 Anbefalet helt klart stempel!! Superenkelt og holder giodt i vask. Jeg hater å stryke, så jeg bruker stempel pluss at jeg har en tekstilpenn i veska i tilfelle vi har glemt å merke ett eller annet (datteren min er helt ram på å rote vekk ting, og barnehagern er fryktelig uoversiktelig). Betstilte stempel fra et dansk firma, valgte et med løse bokstaver ettersom vi skal ha en til snart. Til matbokser etc. er lappene fra Navnelapp.no fine, holder lenge, mulig at strykelappene kan være greie til grove ullplagg, blir litt for ujevnt for stempel.
Leanne Skrevet 18. juni 2011 #8 Skrevet 18. juni 2011 bruker sprit tusj i vanlige klær, taggit i ullklær og andre klær jeg ikke får skrevet i. Har også strykelapper men de bruker jeg sjelden, er et pes å stryke.. Brukte de i sånne tynne ullsokker, brukte da rettetang for å stryke de fast
linky Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 Hei imli. Jeg bestiller navnelapper på nordicprint.no, lett å stryke på og tåler vaskemaskin. Sitter også på lenge, vi er veldig fornøyde:)
Celtic Heart Skrevet 19. juni 2011 #10 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har kjøpt de på merkmester. Har også prøvd askeladden sine, men ender alltid tilbake til mermester sine.
Vibi Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har brukt Askeladden sine, du får da en pakke med både strykemerker og klistremerker - veldig greit syns jeg. Men jeg ville ikke kjøpt for mange av de merkelappene - er like greit å gå en tur på Clas Ohlson og kjøpe en merkepenn - fungerer minst like bra, og er mye enklere!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #12 Skrevet 19. juni 2011 Stempel har eg aldri tenkt på, men den løysinga eg har foretrukke er ein slik merkepenn som ein får til ein billig penge på Clas Ohlson. Ein må jo skrive ting på sjølv, men eg syns det har vore enklare enn taggiter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå