Gjest Jens Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Jeg var ute på byen i går og møtte ei dame. Jeg var i utgangspunktet ikke interessert å sa at jeg hadde dame da hun var velidg flørtende, hun var en veldig fin dame og jeg hadde drukket minst 10 halvlitere. Hun fortsatte å komme etter meg og til slutt sto hun og stanget mot ansiktet mitt. Hun begynte å kysse meg og jeg ga kanskje litt etter før jeg sa stopp. Da tok hun meg i hånda og dro meg med inn på toalettet. Hun sugde meg og jeg kom i løpet av 30 sekunder. Etter det skjønte jeg at jeg hadde dumma meg ut, jeg stakk hjem med en gang. Nå sitter jeg her og tør ikke snakke med noen og lurer på hva jeg skal si til dama. Kunne aldri gjort noe sånn har jeg tenkt, men i går var jeg veldig full og den dama var veldig aggressiv og tydelig. Føler nesten at jeg ble voldtatt mot min vilje, da jeg var veldig full og nesten helt borte. Dama er bortreist denne helga, men hva faen skal jeg si til henne?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Hold godt kjeft, håp at ingen avslører deg og gjør det ALDRI igjen.
Gjest HunterLady Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Du bør ikke si noe. Lev med dette selv.
Quijote Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Du bør ikke si noe. Lev med dette selv. Signerer! Det er ikke alt kjæresten din trenger å vite. Dersom dette ikke er noe du har tenkt og gjøre igjen, ville jeg bare latt være og si noe, og lært å leve med min egen dårlige samvittighet.
Gjest guest1 Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 Jeg har selv sakt til typen min om han finner paa noe slik saa skal han ikke si noe, om han virkelig tenker etter om han angrer paa det som hendte saa vil jeg ikke vite noe. Saa om du angrer og aldri aldri finner paa det igjen og du virkelig elsker dama di saa syns jeg ikke hun trenger aa vite det,MEN jeg synes det der "jeg var veldig full" kommentarene er ganske tullete, og en annen ting er at om du virkelig elsker dama di saa ville du aldri latt dette hendt. Ta og tenk litt etter.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2011 #7 Skrevet 18. juni 2011 Jeg var ute på byen i går og møtte ei dame. Jeg var i utgangspunktet ikke interessert å sa at jeg hadde dame da hun var velidg flørtende, hun var en veldig fin dame og jeg hadde drukket minst 10 halvlitere. Hun fortsatte å komme etter meg og til slutt sto hun og stanget mot ansiktet mitt. Hun begynte å kysse meg og jeg ga kanskje litt etter før jeg sa stopp. Da tok hun meg i hånda og dro meg med inn på toalettet. Hun sugde meg og jeg kom i løpet av 30 sekunder. Etter det skjønte jeg at jeg hadde dumma meg ut, jeg stakk hjem med en gang. Nå sitter jeg her og tør ikke snakke med noen og lurer på hva jeg skal si til dama. Kunne aldri gjort noe sånn har jeg tenkt, men i går var jeg veldig full og den dama var veldig aggressiv og tydelig. Føler nesten at jeg ble voldtatt mot min vilje, da jeg var veldig full og nesten helt borte. Dama er bortreist denne helga, men hva faen skal jeg si til henne? FAKE! 2
Gjest undring Skrevet 18. juni 2011 #9 Skrevet 18. juni 2011 ??? er folk seriøs ? du bør så absolutt si det ! det er såå sinnsykt stor sannsylighet for at hun får vite det uansett ! du har faktisk en mulighet for at hun tilgir deg hvis du sier det selv, men hvis hun får vite det av andre så er det over og ut. du bør ha såpass mye respekt for kjæresten din og tørre og steppe opp i trynet hunnes og fortelle som det er uansett hva som skjer. er det mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå