Gå til innhold

skal på date i dag....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på date i dag med en jeg har truffet på nett, men ennå ikke irl. Ut i fra det jeg vet er jeg veldig interessert i han, og det er gjensidig. Men jeg er usikker på om jeg bør motstå å ha sex med ham, om den situasjonen skulle dukke opp.... For liker jeg ham like godt irl som jeg gjør igjennom teksting og bilder, tror jeg det kunne utviklet seg til å bli noe veldig bra mellom oss....

I utgangspuktet tenker jeg at det beste er å la være, uten tvil...... Men, så har vi begge barn, er aleneforeldre begge to, og bor ganske langt fra hverandre, så det kan bli lang tid imellom hver gang vi evt møtes...

Hva mener dere? MÅ det ødelegge, å ha sex ved første møte. Eller kan det funke veldig bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener dere? MÅ det ødelegge, å ha sex ved første møte. Eller kan det funke veldig bra?

Godt å få pult litt om dere liker hverandre, ser ikke at det skal ødelegge noe om begge er single og liker hverandre.

Skrevet

viss begge er enige og vil det samme, hvorfor ikke? hr hva han tenker om temaet... du merker nok fort om stemninga er der..

AnonymBruker
Skrevet

Sex på første date kan funke helt fint det.

Dere er jo begge single og kan gjøre akkurat hva som faller inn. Dersom sex føles naturlig så hvorfor ikke, eller sågår sex likevel om man inser at det ikke blir noe mer.

Skrevet

tøm og røm.... kossn gikk det med date'n da? ble det noe pulings

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...