Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet litt på Peppes Pizza og Europris i fjor, men har ikke fått feriepenger fra noen av dem i år. Noen som vet om disse bedriftene/selskapene betaler ut feriepengene sine sent, eller er det noe annet feil et sted..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg jobbet litt på Peppes Pizza og Europris i fjor, men har ikke fått feriepenger fra noen av dem i år. Noen som vet om disse bedriftene/selskapene betaler ut feriepengene sine sent, eller er det noe annet feil et sted..?

Dersom du jobbet for dem i fjor, og avsluttet jobbene dine hos dem i fjor så har du fått feriepengene utbetalt på sluttoppgjøret ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sjekke med dem?

Hvilke dato de utbetaler feriepengene...

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske at de siste lønningene var uvanlig store, så det virker rart... Har ikke vært i kontakt med dem da jeg ikke kom spesielt godt overens med noen av de.

Skrevet

Kan ikke huske at de siste lønningene var uvanlig store, så det virker rart... Har ikke vært i kontakt med dem da jeg ikke kom spesielt godt overens med noen av de.

Mest sannsynlig så har du fått feriepenger og sluttoppgjøret ditt da du sluttet hos disse arbeidsgiverene. Men, dette er jo ikke lett for andre å svare på så det er vel lurt å ta en telefon dit om du er i tvil om du har fått dette eller ikke.

Vil tro begge disse stedene har ett sentralt lønningskontor du kan ringe til så du slipper å ta kontakt med arbeidsgiver direkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...