Gå til innhold

Fryseskap eller fryseboks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før bodde vi trangt og hadde bare plass til et kombiskap, men nå har vi endelig plass til en fryser. Det jeg lurer på, er om vi bør satse på fryseboks eller fryseskap? Vi trenger ikke de største, men jeg liker å bake, så jeg har planer om å fylle fryseren med hjemmebakt og noen ferdige middager til travle dager. Kanskje litt bær og is. Hele fisker eller halve sauer kommer vi uansett ikke til å fryse ned.

Hva har dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart fryseskap.

Med skuffene som er i dem er dte betydelig enklere å få tak i varene du har liggende. I en fryseboks vil man ofte glemme hva man har liggende i bunnen og flere år senere finne ut at det er ubrukelig.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg fryseskap neste gang jeg får lønning, rett og slett fordi det er mer oversiktlig enn en fryser. Dessuten kan jeg merke skuffene og på den måten ha litt mer orden i sakene.

Hjemme hos foreldrene mine hadde vi fryseboks, og jeg synes alltid det var så pes å måtte grave meg igjennom haugevis av frossne erter, halvfulle isbokser og fiskekadaver når jeg skulle finne noe spiselig til middag. Mye bedre å ha alt i merkede skuffer etter min mening :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. :) Beklager at jeg ikke så den andre tråden. Jeg hadde det litt travelt i dag, og regnet ikke med at spørsmålet hadde vært tatt opp for så kort tid siden.

Er det noen spesielle merker dere anbefaler? Hva ser dere etter når dere velger?

Skrevet

Jeg sier helt klart fryseboks! Det er MYE bedre plass! Vo har en som er helt enorm, men det er absolutt orden i den. Det er jo kurver i frysebokser, og så lenge man er flink til å legge tingene der de skal når man fryser ned så er det ikke noe problem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...