AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Hva er det verste som noengang har skjedd deg på butikken?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 En gang stod jeg ved en hylle med glass, som man har syltetøy på. Plutselig vippa hylla fremover og alt fallt frem, flere titalls glass gikk rett i gulvet og knuste. Herregud, jeg var LIVREDD for at folk skulle tro jeg hadde gjort noe, eller gjort det med vilje, jeg stod med tårer i øynene da en ansatt kom løpende bort. De roet meg ned og det viste seg at en låsemekanisme i hylla hadde sviktet, det var grusomt. Trodde jeg måtte erstatte alt. 5
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Å bli høylydt beskyldt for å stjele av ei ekspeditør, som laget mye oppstuss, når jeg altså faktisk hadde betalt og gjort opp for varen til den andre ekspeditøren på hagesenteret. Det var ikke morsomt. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Når det begynte å pipe, når jeg gikk INN I EN KLESBUTIKK for første gang etter å ha kjøpt noe i noen andre butikker med kvittering i posa og ble bedt om å vise dem.
Gjest bazibaz Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Fikk en knyttneve i halsen en gang, av en mann som var en halvmeter både høyere og bredere enn meg, uten at noen reagerte nevneverdig. Tror det må være det verste.
Gjest imli Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 Har ikkje opplevd så mykje fælt i butikkar, men har opplevd ikkje å ha nok pengar på kortet nokre gonger, det er fælt 6
Gjest Smørbukk Skrevet 18. juni 2011 #7 Skrevet 18. juni 2011 Jeg var på matbutikken en gang hvor det sto en gutt og tørke opp noe skitt fra gulvet. Da han var ferdig med å tørke opp dette, tok han kluten inn til nesa og luktet på det før han helt uten forvarsel strakk kluten nesten helt opp i ansiktet mitt og nærmest ropte "sennepp!?". Kjente jeg hadde mest lyst til å legge fra meg varene og gå... 2
Gjest Hikken Skrevet 18. juni 2011 #8 Skrevet 18. juni 2011 Jeg gikk gjennom skeidar og greide å velte over en masse kopper og fat hvor alt gikk i tusen knas
FrøkenJosefine Skrevet 18. juni 2011 #9 Skrevet 18. juni 2011 Jeg hadde fylt en trillekurv (sånn med håndtak som man drar etter seg av plast) med brus også ble det litt fullt og to av de datt av og det ble hull på de, så de begynte snurre rundt og sprute brus over alt pga kullsyren..så ble jo rene fontener! Prøvde stoppe de, og da ble jo jeg full av brus også..så når betjeningen kom sto jeg dryppende våt av brus i en kjøledisk som var kliss bløt! 10
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #10 Skrevet 18. juni 2011 Å stå 15 minutter i kø til en kasse, for når det ble min tur oppleve at kassaapparatet sviktet og bli henvist til en annen kasse - med tilsvarende lang kø. Skal si jeg ble forbannet og forlot handlekurven med alle matvarer der ved kassen.
Gjest Raindrops Skrevet 18. juni 2011 #11 Skrevet 18. juni 2011 Jeg var inne på en interiørbutikk av noe slag, og klarte å dulte borti et bord slik at sikkert 50 små telysholdere (som selvfølgelig var stablet i en pen pyramide) raste i gulvet og ble knust. Helt utrolig pinlig Glad jeg ikke ble bedt om å erstatte dem heller, for de var ganske dyre (iallefall så mange av dem på en gang.) En annen gang ble jeg forfulgt gjennom hele butikken av ene damen som jobbet der. Det var utrolig ekkelt. Uansett hvor i butikken jeg gikk, så holdt hun seg innenfor en radius på 4-5 meter, og fant på noe å gjøre rett ved siden av meg. Jeg gikk ganske fort ut igjen. 3
Personlig12 Skrevet 18. juni 2011 #12 Skrevet 18. juni 2011 Ikke butikk, men resturant. En ganske fresh plass, på baren sto det stablet en stor pyramide med martiniglass, jeg klarte seff å komme borti de og knuste alle. Jeg var så flau at jeg begynte nesten å gråte! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #13 Skrevet 18. juni 2011 Ble stoppet i en større sportsbutikk i London. Alarmen gikk. Jeg ble huket tilbake og måtte tømme alt jeg hadde i poser og veske midt i butikken mens alle folk glodde. For det første så hadde jeg ikke handlet i denne butikken og for det andre så vet jeg hvor strenge de er når det gjelder butikktyveri. Vakta fant ingenting, men sjekket ut om bl.a. fotoapparat reagerte på alarmen. Da jeg fikk gå til slutt så fikk jeg overhode ingen unnskyldning. I mange år etter så hadde jeg angst for alarmer i butikken. 2
Xaphan Skrevet 18. juni 2011 #14 Skrevet 18. juni 2011 Jeg var på butikken med en venninne, og hun bærte et brød for meg. Vi tøysa litt, så skulle hun slå ut armen mot meg, men da gikk det hull i brødposen, og brødet fløy rett i fjeset på en intedanende fyr. Jeg tror sjeldent jeg har sett noe så komisk som ansiktsuttrykket hans. Det er ikke hver dag noen kaster et brød på en, liksom. Han tok det heldigvis bra da han skjønte at det var et uhell 11
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #15 Skrevet 18. juni 2011 Midt i beste fjortistida var jeg og ei venninne i en snopebutikk,godegriser som vi var den gang. Så klarer hun å velte et svært stativ med små godteting(type tyggispakker eller noe lignende),og er LYNKJAPP ut av butikken før jeg i det hele tatt skjønner hva som skjer. Den som måtte ligge på alle 4 og plukke opp det var meg :gjeiper: En annen gang skulle jeg gå ut av en butikk på et senter,men gikk rett på glassruta i stedet men en fullsatt kafe som tilskuere
Gjøa Skrevet 18. juni 2011 #16 Skrevet 18. juni 2011 Jeg besvimte foran kassa da jeg skulle betale for varene mine. Det var ganske flaut. Lang kø var det også. 1
Judge Judy Skrevet 18. juni 2011 #17 Skrevet 18. juni 2011 Da jeg var i en klesbutikk og oppdaget at det ikke var 12 prøverom slik jeg trodde, men 6 og et speil. -boink- Er forsåvidt ikke det verste jeg har opplevd (vil jeg tro), men det beste hukommelsen min hadde å tilby for øyeblikket. 1
Gjest Consensio Skrevet 18. juni 2011 #18 Skrevet 18. juni 2011 Jeg kollapset. Ikke en kjeft gadd å hjelpe meg av de andre kundene. Heldigvis kjenner jeg godt til betjeningen, så når en av dem oppdaget meg så fikk jeg masse hjelp. 1
~white lady~ Skrevet 18. juni 2011 #19 Skrevet 18. juni 2011 Å stå 15 minutter i kø til en kasse, for når det ble min tur oppleve at kassaapparatet sviktet og bli henvist til en annen kasse - med tilsvarende lang kø. Skal si jeg ble forbannet og forlot handlekurven med alle matvarer der ved kassen. At kassaapparatet sviktet var da ikke den ansatte sin feil. I tillegg så skapte du mer arbeid for dem ved at de måtte sette matvarene dine på plass, når det sannynligvis var nok å gjøre med tanke på lange køer. Tåpelig. 20
Gjest Raindrops Skrevet 18. juni 2011 #20 Skrevet 18. juni 2011 Da jeg var i en klesbutikk og oppdaget at det ikke var 12 prøverom slik jeg trodde, men 6 og et speil. -boink- ahahaha, det har jeg vært i nærheten av å gjøre også, opptil flere ganger. Heldigvis stopper jeg før jeg treffer speilet, eller står å ser meg forvirret rundt en stund før jeg sjønner hvordan rommet egentlig ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå