Joplaya Skrevet 14. november 2003 #1 Skrevet 14. november 2003 Liv Tyler vil de ha tynnere etter at hun la på seg 13 kg etter innspillingen av Ringenes herre filmene. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=201616 Skal det ingen ende ta? Når vil media, filmbransjen, modellbransjen begynne å se på de mer rundere formene som vakkert og ideelt? EN dag vil det vel bli slik? Jeg lever i håpet. Men hvor langt må samfunnet måtte tåle av beinrangler før den dagen kommer? Når skal det gå opp for disse homse-fyrene (ja for det er de som setter trenden innen mote og ikke vil ha kvinnelige former) at det er sykt det de driver med? En anorexia-pasient har nå fått modell-kontrakt. Den fjerde anorexia-jenten mine kolleger kjenner til som nå har blitt modell. De sa de ville ha utstrålingen hennes. Vel, hvor mye bra utstråling har en jente i tenårene som er dypt preget av depresjon? Godt gjort av Liv Tyler å nekte! Godt gjort å si hun er fornøyd og ikke vil bli det beinrangelet bransjen vil ha henne til!
Gjest Catwoman Skrevet 14. november 2003 #2 Skrevet 14. november 2003 Syns det er flott athun nekter og sier hun er fornøyd med seg selv. Liv Tyler er veldig pen, og i blader så blir hun ofte omtalt som "smell vakre Liv Tyler" Det er så godt å se at man kan kalles smellvakker i disse bladene selv om man ikke er beinrangel tynn!
Gjest Meg Skrevet 14. november 2003 #3 Skrevet 14. november 2003 Godt at Liv Tyler står frem som en som er fornøyd med kroppen sin, og ikke bukker under for press...
Devi Skrevet 14. november 2003 #4 Skrevet 14. november 2003 Når man ikke er tynn nok fordi man ha gått opp 13 kilo og nå veier 57 kg, da er det noe riv, ruskende galt en plass ! 44 kg, skal det være idealkvinnen ? :o Nei, modellfasong er ikke noe å trakte etter, altfor skranglete.
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. november 2003 #5 Skrevet 14. november 2003 Godt at Liv Tyler står frem som en som er fornøyd med kroppen sin' date=' og ikke bukker under for press...[/quote'] Enig! Vi trenger slike som henne - flotte, vakre, fornuftige sunne kvinner - for å snu trenden som dominerer nå. :D Men for all del - folk er forskjellige, bare så det er sagt; noen er tynne, noen er tykke, noen er midt i mellom - det har jeg ingenting i mot. Det jeg har noe i mot er at mote/media-verden presser på oss at syltynt = idealet. Her må alt skrives med forbehold for ikke å fornærme noen....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. november 2003 #6 Skrevet 14. november 2003 Helt enig med dere alle sammen, bortsett fra at i artikkelen står det at hun slanket seg ned til 57 kg for LOR, og så gikk hun opp 13, dvs hun veier 70 kg nå... Normalt det, for hun er vel ikke så kort at det gjør noe? Kjempefint at noen tør å være seg selv.
MarianneE Skrevet 15. november 2003 #7 Skrevet 15. november 2003 Liv Tyler vil de ha tynnere etter at hun la på seg 13 kg etter innspillingen av Ringenes herre filmene. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=201616 Skal det ingen ende ta? Når vil media, filmbransjen, modellbransjen begynne å se på de mer rundere formene som vakkert og ideelt? EN dag vil det vel bli slik? Jeg lever i håpet. Men hvor langt må samfunnet måtte tåle av beinrangler før den dagen kommer? Når skal det gå opp for disse homse-fyrene (ja for det er de som setter trenden innen mote og ikke vil ha kvinnelige former) at det er sykt det de driver med? En anorexia-pasient har nå fått modell-kontrakt. Den fjerde anorexia-jenten mine kolleger kjenner til som nå har blitt modell. De sa de ville ha utstrålingen hennes. Vel, hvor mye bra utstråling har en jente i tenårene som er dypt preget av depresjon? Godt gjort av Liv Tyler å nekte! Godt gjort å si hun er fornøyd og ikke vil bli det beinrangelet bransjen vil ha henne til! *Bøyer meg i støvet*
Saturn Skrevet 15. november 2003 #8 Skrevet 15. november 2003 Ja takk og lov for at noen av disse skuespillerene er tøffe nok til å si nei til den slags anmodninger. Det er en sprø verden vi lever i syns jeg og det er sannelig ikke rart det er mye spiseforstyrrelser blant unge i dag.
lillema Skrevet 15. november 2003 #9 Skrevet 15. november 2003 Nå ble jeg glad!! Godt at noen står i mot, og at faktisk tabloidpressen skriver om det! Enda en grunn til å se LoTR;o) for å støtte tøffa!
Gjest lurven Skrevet 15. november 2003 #10 Skrevet 15. november 2003 han tjukke hobbiten burde hvertfall slanke seg
Gjest Madam Felle Skrevet 15. november 2003 #11 Skrevet 15. november 2003 Ja takk og lov for at noen av disse skuespillerene er tøffe nok til å si nei til den slags anmodninger. Det er en sprø verden vi lever i syns jeg og det er sannelig ikke rart det er mye spiseforstyrrelser blant unge i dag. Enig med deg, men venter en stund for å se hvor lenge hun klarer å stå i mot. Flere andre som har sagt det sammen, men som har måttet forandre meningen underveis.
Gjest Emera Skrevet 15. november 2003 #12 Skrevet 15. november 2003 Enig med deg, men venter en stund for å se hvor lenge hun klarer å stå i mot. Flere andre som har sagt det sammen, men som har måttet forandre meningen underveis. Ja, det er det jeg er redd for også. Filmbransjen er råtøff. Boikotter de henne fordi de synes hun er for tykk, så kan det være snakk om kun tid før hun gir etter. Jeg husker Spice Girls, de sa i begynnelsen at de ville være et godt forbilde for ungjenter fordi de ikke var skinnmagre. Se på Posh nå...
Ruby Skrevet 17. november 2003 #13 Skrevet 17. november 2003 Personlig synes jeg at hun ser mye bedre ut nå.... Good for her!
Gjest gloria Skrevet 19. november 2003 #14 Skrevet 19. november 2003 Bare for å nevne Posh i Spice Girls. Hun er da ikke SÅ tynn nå lenger ? Hun har alltid vært slank, og tror rett og slett ikke hun har mulighet for å se "normal" ut. ..Men nå skal jeg likevel være ærlig og si at jeg ikke lenger vet hvordan en normal og sunn kropp ser ut lenger. Enten er man for tynn, eller så er man for feit. Kan noen fortelle meg når man ser midt i mellom????
Gjest Virvel Skrevet 19. november 2003 #15 Skrevet 19. november 2003 Jeg synes Liv Tyler er fantastisk pen. Hvis hun er tykk, hva er jeg da...? Og det er mange som snakker om den digre rumpa til Jennifer Lopez. Da lurer jeg virkelig på hva de sier om min rumpe...?! :o Velvel, hvis det skal være sånn at alle knoklene må synes for at man skal være pen, da tror jeg heller at jeg vil være mett og frisk enn vakker.
Såpebobla Skrevet 19. november 2003 #16 Skrevet 19. november 2003 Blir helt svett av at vi skal være så forbannet tynne hele tiden.... Synes Liv Tyler er helt passe jeg.... Hvis hu er tjukk er jo jeg reine elefanten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå