vannm75 Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 (endret) Dilemma; Jeg er en godt voksen mann 36, som lider valgets kvaler, og ønsker å høre litt synspunkter fra dere kvinner. Jeg skal prøve å være kort og mest mulig objektiv Kort fortalt. Jeg er singel (siste 2.5 år), har delt omsorg for ei flott jente på 3 år. Jeg klarer ikke velge mellom to kvinner, ho ene er ei flott kollega, i 40 åra, har vært i forhold siste 18 åra, gift i 5-6 av de. har tre barn, og er på tur ut av ekteskapet (ikke pga meg).Vi har møttes jevnlig siste tre ukene, og gjort ting som voksne mennesker gjør. Når vi er sammen har vi det fantastisk. Ho sier at jeg er helt fantastisk, og at ho er helt betatt av meg. Jeg liker henne, men er usikker på om det er ei jeg vil dele livet med. For ca 3 mnd siden møtte jeg ei på nett. Ho er fra tyskland, snakker og forstår godt norsk, er på alderen min, er singel, jobber som advokat! ho har ingen barn, (men ønsker). Vi har snakket så å si daglig på msn, og sendt sms. Siden vi ikke har møttes, så er ho er tilbakeholden og vil ikke skape noen forventninger, men ho sier ho liker meg, og vil komme besøke meg i sommer. Først da vil vi finne ut om det er noe mer enn et bare godt vennskap. Ho snakker også om å flytte til Norge. Jeg liker henne veldig godt, og jeg kan se for meg ei fremtid sammen med henne. Vet ikke om ho tenker tilsvarende. For meg er det viktig at jeg har det bra sammen med den jeg skal leve med. Har lyst på flere barn. Før eller siden må jeg si noe, og det er viktig for meg å være ærlig ovenfor kvinnene. Så det store dilemma er som følge; Hvem bør jeg velge. vannm75 Endret 18. juni 2011 av vannm75
Snipa Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Hvordan kan du se for deg en fremtid med noen du ikke engang har møtt? Og MÅ du velge en av disse? Kanskje det dukker opp noe helt annet om en stund? Inntil videre - kos deg med kollegaen (men ikke så mye at de andre på jobben merker det), og ta gjerne imot besøk av hun andre i sommer.