AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Har slanket meg veldig, og har lyst på mer markert mage. Det er lite fett på magen, og jeg kjenner og ser musklene tydelig (endelig!) Men jeg vil markere mer, og sliter med vondt rygg. Noen som har gode mageøvelser som ikke sliter på ryggen?
Tullepia Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Har slanket meg veldig, og har lyst på mer markert mage. Det er lite fett på magen, og jeg kjenner og ser musklene tydelig (endelig!) Men jeg vil markere mer, og sliter med vondt rygg. Noen som har gode mageøvelser som ikke sliter på ryggen? Det kommer jo litt an på hva som er årsaken til ryggsmertene dine. Generelt er dette gode øvelser: - Planken - Supermann i slynge (stå på alle fire med hendene i slynge. Len deg fremover så langt du klarer, som om du var supermann som skal fly). - Sitte i båt-stilling (kun rumpen berører gulvet(bosuball) og holde en medisinball i hendene som du fører fra side til side. En annen ting: muskler vokser ikke så mye hvis du er jente. Skal du få til litt vekst er det nødvendig å ha stor belastning og få repetisjoner (3x10). Spis proteiner etter trening. Til sist er det viktig å huske på at hvis du er jente, så SKAL du ha en smule fett på kroppen. Klart definerte magemuskler er derfor noe som for de fleste ikke er så sunt, da det indikerer at man har for lite fett (men dette er individuelt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå