Lista Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Har et litt merkelig problem. Har et stort speil fra Hemnes (IKEA) som stinker skikkelig! Treverket lukter rett og slett oppkast nærmest. Noen som har opplevd noe lignende? :gjeiper: Utrolig irriterende å ha et stikende speil i gangen.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Det hadde mamma og pappa også ! De hadde kjøpt et stort speil med tykk svart ramme, og de første dagene luktet det skikkelig ille. Det henger fortsatt oppe og lukten er borte nå ;p
sequin Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Går det å vaske det med grønnsåpe da? hehe ser for meg at grønnsåpelukt er bedre
Lista Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2011 Det hadde mamma og pappa også ! De hadde kjøpt et stort speil med tykk svart ramme, og de første dagene luktet det skikkelig ille. Det henger fortsatt oppe og lukten er borte nå ;p Jeg har hatt det ganske lenge. Ihvertfall 6 måneder, så det virker ikke som det forsvinner av seg selv. Går det å vaske det med grønnsåpe da? hehe ser for meg at grønnsåpelukt er bedre Ja, det går vel an. Tror jeg må prøve det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå