AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg har hatt 3 sa etter hverandre (siste mnd) og nå har jeg hatt en mens før vi igjen har prøvd på nytt. Jeg har ikke vært til noen sjekk noen av gangene for å se om alt har kommet ut. (har mistet før 12 uker alle gangene). Men etter mensen denne gangen synes jeg liksom ikke at jeg har hatt eggløsning når jeg skulle. (det var ikke noe slim de dagene jeg ifølge kalenderen skulle hatt eggløsning). Men nå, ca 10 dager etter de dagene jeg mener jeg skulle ha hatt EL så har det kommet litt slim som minner om eggløsning men det har også kommet bittelitt brun/rødt (mest brunt) seigt blod. Så jeg lurer på om det er eggløsningen som er forsinket og som har dratt med seg rester fra tidligere SA eller om det kan være en festeblødning? Innspill noen?..
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Det er helt umulig å si uten en UL. Det kan jo være alt du nevner. Men har du vært hos legen og fått registrert elle SA'ene? Det burde du ihvertfall hvis du ikke har fått gjort det, for etter tre SA så har du krav på utredning for habituell abort.
Niennas Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 (endret) Vil også bare nevne det at jeg mistet i uke 7, og måtte ha en utskraping på grunn av dette. Så du burde nok dra til legen, bare for å sjekke at alt er bra, og det ikke er noen rester. Edit: ... Uten at jeg er AB over Endret 18. juni 2011 av Niennas
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Jeg var hos samme legen etter alle 3 SA ja. Men vi ble enige om at vi prøver èn gang til før en utredning. Pr idag går jeg på blodfortynnende samt progestron (eller hva det heter). TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå