Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å ha med 100 ml antibac? Og 2 pakker våtservietter?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar med meg all bagasjen som håndbagasje. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke.

Gjest idakaroline
Skrevet

Det skal nok gå fint å ha med seg 100 ml antibac i håndbagasjen, så sant flaskene med antibac er såpass små at de får plass i en lukket pose. Hvordan det er med to pakker med våtservietter vet jeg ikke. Reiser du med en koffert i tillegg, er det jo uansett ingen problem å legge det der.

AnonymBruker
Skrevet

Flasker på maks 10 ml går bra, våtservietter går også fint.

AnonymBruker
Skrevet

Flasker på maks 10 ml går bra, våtservietter går også fint.

Mente selvsagt 100 ml :)

Skrevet (endret)

Har alltid med et ekstra skift i håndbaggasjen. Og bikini om jeg skal sydover. Har nå vært utsatt for forsinket baggasje 3 ganger i løpet av 3 år. Man kan jo benytte seg av forsikringen og kjøpe inn klær, toalettsaker etc. Men om man har kjøpt en bikini nettopp til ferien så er det greit å ha den med i håndbaggasjen. Da vi var i Kairo var jeg veldig glad for å ha med hele 2 skift i håndbaggasjen, for hverken på hotellet eller i butikkene rundt var det klær eller bikinier å oppdrive.... Og kofferten kom først etter 1 døgn.

Ellers har jeg iPod, kamera, smykkene mine, bok...

Husk å ha verdisakene i håndbaggasjen. Smykker, kamera o.l. dekkes ikke alltid av forsikringen om du har de i koffert som blir borte!

Endret av Lizzee
AnonymBruker
Skrevet

Bare husk å legge antibac-flaska i en slik gjennomsiktig plastpose som tar maks en liter. :)

Skrevet

Bare husk å legge antibac-flaska i en slik gjennomsiktig plastpose som tar maks en liter. :)

Ingen bryr seg om de jævla posene lenger da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ipodmusikk spiller, lesestoff, tyggegummi ( mot dotter i ørene), en liten fuktighetskrem og sovemaske(?) Bruker jeg å ha med meg:)

Gjest idakaroline
Skrevet (endret)

Ingen bryr seg om de jævla posene lenger da ;)

Jeg gjør! Ikke søren om de skal få ta fra meg sminke, kremer o.l :nei:

Endret av idakaroline
Skrevet

Jeg gjør! Ikke søren om de skal få ta fra meg sminke o.l :nei:

Jeg mener jo flyplasspersonalet da. De gir faen.

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg vet nå ikke helt jeg. Kjenner flere som jobber i sikkerhetskontrollen og de er ihvertfall veldig nøye på dette med disse posene.

Skrevet

Vel, sist jeg reiste fra både Kjevik og Gardermoen (for noen uker siden) var de veldig nøye med disse posene, så jeg kan ikke si meg enig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vel, sist jeg reiste fra både Kjevik og Gardermoen (for noen uker siden) var de veldig nøye med disse posene, så jeg kan ikke si meg enig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Da hadde du vel maks uflaks ;) Hehe. Jeg har reist mye i det siste og ingen har noensinne brydd seg. Ikke i Norge, ikke i Europa, ikke i USA eller i Afrika.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har reist mye det siste året og de er alltid nøye med posene, det eneste stedet de ikke har vært det er i Hamburg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også ute å flyr en del ganger i året, og glemmer konsekvent pose til flytende saker, og har heller aldri fått noe kommentar på dette. Vet ikke om det har noe å si at jeg pleier å legge det (er snakk om maskara, lepomade og kanskje en håndkrem) frem sånn at det er tydelig og lett å finne?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man glemmer posene så ligger det stort sett poser ute ved sikkerhetskontrollen på alle flyplasser. Ikke noe problem. Når det gjelder om de sjekker det, så har jeg opplevd alt fra å glemme hele posen i sekken og få null kommentarer på det, til å måtte endevende hele sekken fordi jeg hadde glemt en liten flaske solkrem utenfor posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...