Gå til innhold

Blondeskjorte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant plutselig en blondeskjorte i skapet mitt idag. Hadde helt glemt at jeg hadde den! Skjorten ser slik ut, bortsett fra at min er svart. Hva kan jeg kombinere den med?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen forslag?

Skrevet (endret)

Jeg hadde brukt den med en pen bukse/jeans, shorts (ikke hengene utenfor) high-waist bukser/shorts, leggings (med topp under da såklart) :)

Endret av mirrepirre
AnonymBruker
Skrevet

Den er mye lengre bak enn foran, det vil ikke se rart ut det når skjorten henger løst?

Skrevet

Hihi, ville ikke hatt den hengene over buksen, men hvis den er veldig lang kan den kanskje se klumpete ut? Med en som er høy i livet vil det kanskje se bedre ut, da:)

Skrevet

untitled35.jpg?w=295&h=396

Noe lignende dette?

AnonymBruker
Skrevet

untitled35.jpg?w=295&h=396

Noe lignende dette?

Ja, har tenkt på det samme, men er redd for at det vil se litt rart ut. Jeg er ganske lav, så innbiller meg at hvis jeg putter skjorta ned i buksa så vil den legge seg som en slags pølse rundt hofteparitet. Tror ikke det vil hjelpe med en bukse med høyt liv heller, jeg får nemlig helt fnatt når jeg får buksa for langt opp :fnise:

Skrevet

Skjønner:) Men skjorten virket innmari fin da, det er vel bare å prøve seg frem, synd å skulle la den bli hengene i skapet:)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det hadde vært fint med en jeans shorts og svart singlet, rød leppestift og ballerinas? Eller er det kanskje feil å bruke rød leppestift til hverdags, spesielt nå som det er sommer og varmt i været?

Skrevet

Ja! :jepp: Jeg bruker korall-orange-rød aktig leppestift nesten hver dag, synes det er kjempepent når man er solbrun:)knallrød synes jeg er litt skummelt:P

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg har noe lignende som jeg har brukt til skinny jeans, vid blazer og snøreskoletter blant annet. Hengende utenpå altså.

Nærmeste bildet jeg fant i farten er noe a la dette (minus boots):

http://lookbook.nu/look/260693

Endret av Badabing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...