AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er så heldig at jeg allerede har 2 barn som jeg ble gravid med ganske fort (med nr 2 ble jeg gravid på første forsøk). Men nå har vi prøvd på barn nr 3 i 6 mnd uten at spiren sitter, jeg vet det ikke er så lenge men det er lenge til å være oss. Blir litt bekymret, når det har gått 6 mnd uten klaff kan det jo fort gå 6 mnd til eller mer. Jeg har heller ikke gått på hormonell prevensjon på flere år og har syklus på 30 dager. Hvorfor vil det ikke klaffe denne gangen??
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er forresten snart 30 år og yngstemann er 3 år. Er fruktbarheten min på "retur" allerede før jeg har fyllt 30?! TS
Gjest Alabama Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Det er vanlig å bruke opptil et år på å bli gravid. Kanskje du har hatt veldig flaks de to første gangene. Etter et års prøving uten resultat, kan du få utredning hos legen.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Førstemann holdt det med en gang. Andremann måtte jeg slite i 8 mnd før jeg ble gravid med.
angelou Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Vi brukte lengre tid på nr 2, ikke veldig mye lengre, bare noen måneder
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Vi brukte lengre tid på nr 2, ikke veldig mye lengre, bare noen måneder Brukte 1 eller 2 pp på nm2, hun er født i 04 :D Nå har vi vært prøvere i strax 3 år, jeg har ny mann men endog ingenting galt med noen av oss!! Håper vi får oppleve det for første og andre gang
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Brukte 1 eller 2 pp på nm1, hun er født i 04 :D Nå har vi vært prøvere i strax 3 år, jeg har ny mann men endog ingenting galt med noen av oss!! Håper vi får oppleve det for første og andre gang
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 Joda, vesla satt på første forsøk for 3 år siden, nr to har vi til nå prøvd oss på i overkant av et år inkludert hormonstimulering.. Ingenting skal være annerledes. Men at det rammer oss trenger ikke å bety at det blir vanskelig for dere, mest sannsynlig får dere klaff snart!
Mirabella76 Skrevet 6. juli 2011 #9 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Me prøvde i 8 månader på nr 1. Eg synst det var lenge, men no har eg innsett at eg var kjempeheldig som faktisk vart gravid så fort den gangen! Jenta vår er no 2 1/2 år gammal - og me har prøvd på nr 2 i akkurat 2 år, uten resultat. Vart endelig gravid i februar, etter over 1 1/2 års prøving, men MA vart oppdaga då eg var 7 veker på vei. Er så redd for at jenta vår aldri skal få søsken, og at eg aldri skal få oppleva å bli mamma igjen. Eg er 34 år gammal, så eg har ikkje all verdens tid på meg heller. Endret 6. juli 2011 av Mirabella76
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har testet positivt i dag :kgbaby: Så da tok det bare litt lenger tid denne gangen (nesten 7 mnd). Er så glad, får håpe dette går bra. Er 4 uker på vei. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå