AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Hvis jeg spiser lavkarbo og mye fett en gang i blandt, vil jeg da gå opp i vekt? Feks hvis jeg spiser mye fett en dag, pøser på med bacon og fløte, og nestedag spiser brød. Vil jeg da legge på meg ?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Det kommer vel an på megden av karber? Om du spiser for mye karber for din kropp, vil du legge på deg av fettet.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 kommer helt an på mengden. Folk som ikke er på lavkarbo har jo også dager hvor de spiser mye karber èn dag og lite en annen.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Kan dere forklare dette ? Skjønner ikke helt hva dere mener.. Hvor mye er mye karber?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Hva som er mye karber er opp til hver enkelt og hvilken livsstil de vil ha.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Ja det skjønner jeg. Men om jeg en dag spiser poteter, brød osv, vil jeg da gå opp av å spise mye fett? Og hvis jeg kun spiser knekkebrød til frokost, og mye fett ellers, vil jeg da gå ned eller opp?
Trekkoppfuglen Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 Både mye karber og mye fett er nok ikke oppskriften på vektnedgang. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Skrevet 19. juni 2011 Å blande høyfett og høykarbo er ikke bra, du må velge og stå for det valget. Blander du vil du mest sannsynlig gå opp i vekt over tid.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 De fleste spiser jo høykarbo/høyfett hvertfall et par ganger i uka. jeg spiser LCHF i ukedagene, og kan gjerne skeie ut og spise hva jeg vil i helgene. (med karbo også). Jeg går hverken opp eller ned i vekt, og er fornøyd med det. du gjør det jo bare motsatt av de som spiser "normalt" da.. de kutter fettet i hverdagene og skeier ut med fet mat, du kutter karber og skeier ut med karbohydratrik mat.
Redbull Skrevet 19. juni 2011 #10 Skrevet 19. juni 2011 Hvis jeg skeier ut med karber en dag nå vil jeg for det første legge på meg, og for det andre vil fettforbrenninga bli ødelagt i tre-fire dager fremover, og jeg vil da legge på meg de dagene også
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 Kan hende det er individuelt, jeg legger ikke på meg av en eller to karboutskeielser i uka hvertfall. Alt med måte selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå