Gå til innhold

Hvor mye kan jeg spise imorgen uten å ødelegge for vektnedgangen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye kan jeg spise på spisedagen min imorgen og fortsatt gå ned i vekt? Denne uken har jeg ca 3500 kcal i underskudd, og ca 1000 til på søndag (spiser lite når jeg er fyllesyk, og sover lenge). Så sa lurte jeg på hvor mye jeg kan spise? Skal ut på fest, og planlegger å drikke en flaske vin (500 kcal), og så blir det alltid potetgull utenom. Er redd for å ødelegge for hele uka med denne kvelden. Har gått ned 6 kg på 2 mnd .Vil fortsatt ned 3 kg til 15 juli.

Noen som vet? Å la være å drikke alkohol er ikke et alternativ,da det er en bursdagsfest jeg har gledet meg mye til.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen? Nå er dagen her.. TS

Skrevet

Ta deg en skikkelig treningsøkt nå på dagen, kos deg i kveld med god samvittighet.

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en skikkelig treningsøkt nå på dagen, kos deg i kveld med god samvittighet.

Jeg rekker ikke trening,da vi har besøk i hele dag, og jeg skal passe syke barn før jeg skal på fest :(

Skrevet

Hvis du har spist lite 6 av 7 dager ødelegger du ikke med 1 dag! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har spist lite 6 av 7 dager ødelegger du ikke med 1 dag! :)

Det blir ca 4500 kcal i underskudd denne uka, utenom spisedagen. Kan jeg da spise feks 1000 kcal i overskudd idag , og fortsatt gå ned? Spisedager er vel bra for forbrenninga? Og 3500 kcal i underskudd i uka gir 0.5 kg vektnedgang? eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...