AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Hvor mye kan jeg spise på spisedagen min imorgen og fortsatt gå ned i vekt? Denne uken har jeg ca 3500 kcal i underskudd, og ca 1000 til på søndag (spiser lite når jeg er fyllesyk, og sover lenge). Så sa lurte jeg på hvor mye jeg kan spise? Skal ut på fest, og planlegger å drikke en flaske vin (500 kcal), og så blir det alltid potetgull utenom. Er redd for å ødelegge for hele uka med denne kvelden. Har gått ned 6 kg på 2 mnd .Vil fortsatt ned 3 kg til 15 juli. Noen som vet? Å la være å drikke alkohol er ikke et alternativ,da det er en bursdagsfest jeg har gledet meg mye til.
kontorstol Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Ta deg en skikkelig treningsøkt nå på dagen, kos deg i kveld med god samvittighet.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Ta deg en skikkelig treningsøkt nå på dagen, kos deg i kveld med god samvittighet. Jeg rekker ikke trening,da vi har besøk i hele dag, og jeg skal passe syke barn før jeg skal på fest
Dragonfly84 Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Hvis du har spist lite 6 av 7 dager ødelegger du ikke med 1 dag!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 Hvis du har spist lite 6 av 7 dager ødelegger du ikke med 1 dag! Det blir ca 4500 kcal i underskudd denne uka, utenom spisedagen. Kan jeg da spise feks 1000 kcal i overskudd idag , og fortsatt gå ned? Spisedager er vel bra for forbrenninga? Og 3500 kcal i underskudd i uka gir 0.5 kg vektnedgang? eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå