AaaaK Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Nå har jeg første frikveld på leeeenge og jeg skal lage meg diiiiiiigggggg mat og se film. Vil bare se no enkelt i dag, sykt sliten. Så jeg ser etter enten skikkelig jentefilmer eller collegestuff. Tips? Bring it!
altsoja Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 jentefilm : ps i love you,notebook, high fidelity, autumn in new york,definitely maybe, he`s just not that into you,when a man loves a woman, lost in translation, vicky christina barcelona,big fish,sweet nowember, love and other drugs, hachico, chocolat,armageddon, the adjustment bureu, 500 days of summer,love actually, a walk to remeber,the curious case of benjamin button, slumdog millionaie,date night og juno var endel forslag.håper du finner noe å se.du får si ka du endte opp med og ka du synes om filmen
Inx Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 The Mechanic, skikkelig jenter på college, klissklass film. .. Eller så kan du jo se godfilmen, O brother were art thou, jaggu fikk jeg lyst til å se den igjen selv. Clooney er herlig i den filmen.
Gjest Thessie! Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg så nanny diaries med Scarlett Johansson i går, den likte jeg veldig godt. Andre forslag er bring it on filmene, blonde and blonder (med pamela anderson) og hvordan bli dumpet på 10 dager.
Gjest Consensio Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 51 date Eller andre filmer med Drew Barrymore Slike filmer koser jeg meg masse med når jeg har stua for meg selv og bare vil krype under teppet i sofaen med en god film.
Gjest Thessie! Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 Did you hear about the Morgans er også en bra film. My sisters' keeper og, men den er veldig trist, så er kanskje ikke det du er ute etter..
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 Signerer Thessie, Did you hear about the Morgans er bra:) Eller sex and the city filmene, the devil wears prada.. dude where`s my car er hysterisk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå