AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Hei. hvordan dekker man utgiftene som kjole til forloveren min og klærne til forloveren til min kjære. Er det vanlig at brudeparet kjøper kjolen til min forlover og at vi betaler for leie av klærne til den mannlige forloveren??
liv Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Om dere har spesielle krav er det vanlig å betale men om det bare er still i svart dress og lang pen kjole så er det vanlig å ordne det selv. 3
miss summer Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 er det ikke vanlig at den mannlige forloveren har noe som matcher brudgommen? og da må det jo leies.. hva er vanlig?
Golde Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 er det ikke vanlig at den mannlige forloveren har noe som matcher brudgommen? og da må det jo leies.. hva er vanlig? Blomstercorsage til forloveren bør brudeparet stå for. Utover det er jeg enig med liv.
miss summer Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 godt å høre. ps: det var meg som skrev første innlegget, det kom visst med anonym bruker. takk for svar.
Anglofil Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Nei, vi gjør ihvertfall ikke det. Hadde vi derimot hatt spesielle preferanser hadde det selvsagt vært mest naturlig. Mvh Yvonne
Gjest Tirkes Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har krav til kjole på mine brudesvenner og brudepiker, samt ønsker jeg at forlovers vest/pastrone matcher brudgommens. Så vi betalte tøyet til de små og har kjøpt, hentet og levert på døra. Jeg har blomster som jeg ønsker småjentene skal ha i håret, det har jeg også skaffet, samt kurv til roseblader. Til hans forlover kjøper vi smokingskjorte, vest og pastrone. Kan ikke leie da min kjære vil eie sitt antrekk og ble skaffet i en butikk som ikke tilbydte leie. Til min forlover betaler jeg ingenting av tøyet, men hun får "kost og mask" og håroppsett sammen med meg på dagen av min frisør - betalt av meg. Og hun får velge sitt eget antrekk, ingen krav. Tror hun kommer til å stille i bunad. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #8 Skrevet 2. juli 2011 Dette var en helt ny problemstilling for meg, så eh - nei?
Plommetreet Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Hei. hvordan dekker man utgiftene som kjole til forloveren min og klærne til forloveren til min kjære. Er det vanlig at brudeparet kjøper kjolen til min forlover og at vi betaler for leie av klærne til den mannlige forloveren?? Bare hvis dere dikterer hva de skal ha på seg. 3
Charleene Skrevet 4. juli 2011 #10 Skrevet 4. juli 2011 Jeg betaler for min forlovers kjole. Ikke fordi jeg har noen preferanser, men fordi jeg har lyst å gjøre noe fint for henne og vil at hun OG skal føle seg vel den dagen uten å måtte tenke på budsjett. Og selvsagt klær til brudepiker/svenner da.. siden de er barna mine. Kunne jo bedt deres far (som jeg IKKE skal gifte meg med) om å betale halvparten av klærne til de 3 trollene, men da tror jeg det hadde blitt månelyst :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå