AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Er det mulig å kjøpe sonefri DVD-spiller? Evnt. DVD-spiller som kun spiller av sone 1? Kan man bruke PS3 til å spille av flere soner enn kun sone 2?
Bunyan Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Jeg kunne ikke spille av annet enn sone 2 på ps3 før, men etter en systemoppdatering (ikke oversikt over hvilken) kunne jeg plutselig spille av sone 1. Det var helt tilfeldig at jeg oppdaget det, men ja.. Nå kan jeg spille av alt!
Chiyo Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Er det mulig å kjøpe sonefri DVD-spiller? Evnt. DVD-spiller som kun spiller av sone 1? Kan man bruke PS3 til å spille av flere soner enn kun sone 2? De fleste DVD-spillere kan gjøres sonefri. Du må bare ha koden for å låse den opp. Det gikk i alle fall med våres DVD-spiller da jeg hadde kjøpt DVD'er i USA, og den var ikke akkurat ny. Jeg ville spurt de i butikken om det er mulig, og i så fall om hvordan man gjør det. Jeg kan ikke tenke meg at DVD-spillere som blir solgt i dag ikke er eller har muligheten til å bli sonefri.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Men det er altså ikke slik at man selger spilleren som er sonefrie. Man må fysisk gjøre noe med spilleren for å få den sonefri?
Chiyo Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Men det er altså ikke slik at man selger spilleren som er sonefrie. Man må fysisk gjøre noe med spilleren for å få den sonefri? http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/dvd-blu-ray-og-video/dvd-spiller/dvd-spiller/centrum-dvp-110/130113.4293/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå