Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #1 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg er plaget av en vond hard kul ved halebenet som jeg kjenner best når jeg sitter i enkelte stillinger, f.eks. rett opp og ned i sofaen. Det begynte for over ett år siden, men nå kjenner jeg det hver gang jeg setter meg i sofaen eller bilen f.eks. Det hender jeg må legge meg ned, pga at det er så ubehagelig. Det er ikke noen byll. Den kjennes beinhard ut, og er på størrelse med en liten fingertupp el.likn. og sitter nederst ved halebenet, etter det jeg kan lokalisere. Fikk en kraftig smell i halebenet da jeg var fjorten for mange år siden, ramlet på en trapp og fikk smerter i lang tid etterpå, særlig når jeg gikk på ski. Men jeg oppsøkte ikke lege, og etter noen måneder gikk smertene over, men kom tilbake i flere år, spesielt når jeg gikk på ski. Kan det være en forkalkning som jeg plages av nå? Jeg misliker å gå til lege, og det er flere ukers ventetid, og når jeg er hos legen, er det andre ting jeg også må ta opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. november 2003 #2 Del Skrevet 14. november 2003 Kan det være at du har en tvilling??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. november 2003 #3 Del Skrevet 14. november 2003 Kan det være at du har en tvilling??? Tenkte jeg også med en gang. Synes du skal manne/kvinne deg opp og gå til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #4 Del Skrevet 14. november 2003 Hva er en tvilling? Og hvorfor akkurat der, femten år etter at jeg fikk et slag mot samme stedet... Hva gjøres med en tvilling, opereres den vekk? I så fall så haster det jo ikke med noe legebesøk, for det ser ikke ut som den vokser akkurat, og jeg kan ikke kjenne om det er selve halebenet som gjør vondt, eller om det er en virkelig kul der. Jeg har jo ikke drevet og palpert meg selv rundt halebenet før dette inntraff, så jeg er ikke sikker. Det virker ikke som noen betennelse, bare ømhet og smerter som gjør det umulig å sitte behagelig, når jeg flytter litt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. november 2003 #5 Del Skrevet 14. november 2003 En tvilling er innkapslet dritt og lort. Det kan begynne som et inngrodd hår, og bli til en hard kul av talg, hår og skitt. Mange tror at det er rester av en tvilling du egentlig skulle hatt, men det er bare oppspinn. Uansett er det bakgrunnen for navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. november 2003 #6 Del Skrevet 14. november 2003 eller kanskje det er en kong(samme som tvilling?) en slags stor kvise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå