Gå til innhold

Flyr på do hele tida...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært sånn, jeg flyr på do mange ganger om dagen.

Det fører til at jeg unngår å drikke noe, for da blir det bare et eneste kjør med å løpe på do i ett sett.

Det er ganske plagsomt, når jeg er ute og skal kose meg og må holde meg unna drikke, for drikker jeg bare èt glass av hva det skal være, så er morroa igang med en gang.

Jeg har hørt det skal gå an å trene opp blæra til å bli litt mer selskapelig, noe jeg har prøvd på i flere år- uten resultat.

I og med at dette ikke er noe som nettopp har kommet, så lurer jeg jo fælt på hva dette kan skyldes og om noen har vært borti noe lignende ?

Kan noe gjøres, eller noen har noen idè om hva det kan være er jeg takknemlig for svar & råd i den forbindelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært plaget med urinveisinfeksjoner?

Mamma har nemlig det, og nå plages hun med at hun på på do HELE tiden! Legen sa at hun kunne ha arr i urinblæra.. og at det kunne være derfor..

Skrevet

Nei jeg har aldri hatt urinveisinfeksjon.

Jeg syns vel den er ganske overaktiv, ja, men jeg har det ikke med å lekke. Ikke er det smertefullt heller.

Det er bare det at jeg må på do så ofte.

Er jeg f.eks ute på byen og tar meg 2-3 glass, så er jeg på do hvert 5 minutt.

Jeg rekker omtrent ikke å sette meg etter å ha vært på do før jeg må fly igjen.

Det er temmelig håpløst.

Skrevet

Det kalles også overaktiv blære når man får denne sterke vannlatingstrangen uten at man har lekkasje.

Ikke alle som har overaktiv blære har lekkasjer. Det er flere som plages med sterk, eventuelt smertefull vannlatingstrang og det å måtte late vannet stadig vekk, enn som opplever dette sammen med urinlekkasjer.

Sakset litt fra linken min, jeg. :)

Hva med å spørre legen din neste gang du er der?

Skrevet

Ja jeg leste linken din.

Er det noe å gjøre med det så skal jeg nok ta meg en tur til legen ja.

Skrevet

Jeg er i samme båt! Satt og vurderte og starte en tråd faktisk.. Skal vurdere legebesøk jeg også.

Skrevet

Dersom du har trent knipeøveldser over lang tid uten at det hjelper synes jeg absolutt at du skal ta en tur til lege for en vurdering. Kan ha mange årsaker, men det er hjelp å få for det meste ..........

Skrevet

Huff jeg har ikke selskapsblære heller :( ...men det er ikke så ille at jeg må tisse hver 5 minutt....Men det hender jeg må etter 15-2 minutter. Da kan jeg greie å holde meg en liten stund lenger- men så må jeg bare for det er sååååå fullt liskom . Rart - forstår ikke at det renner så fort gjennom ! :o Andre kan jo sitte og drikke uten å tisse på flere timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...