Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på jobbintervju idag, det blir ikke flere intervjuer enn det første på grunn av sommer og et ønske om kjapp rekruttering.

Før første intervju ville de at jeg skulle ta med attester og vitnemål. Dette var greit.

Men de spurte ikke om referanser. Burde jeg uoppfordret oppgi dette, eller regnet de kanskje med at jeg tok det med sammen med vitnemål og attester? Burde jeg i ettertid sende en e-post med referanser i tilfelle det skulle bli aktuelt for dem å ringe?

Eller bør jeg vente og se om de trenger det? Eller er dette rett og slett et tegn på liten interesse? Intervjuet varte i 2 timer, og jeg fikk nesten ikke standardspørsmål (som gode og dårlige sider), nesten bare faglige spørsmål.

Jeg tror jeg svarte ok på det meste, men jeg var ganske nervøs og snakket veldig fort... :sjenert: Følte stemningen ble litt flau på slutten, siden intervjuet ble litt "tregt" avrundet. Jeg hadde stilt en del spørsmål og følte vel egentlig at jeg var ganske tom i hodet, samtidig som jeg fikk et inntrykk av at tiden var ute, men ingen sa det... Intervju er grusomt :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobben er forresten innenfor staten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...