luremus Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg skal ha meg en tatovering, men vet ikke hva eller hvor jeg skal ha den. Jeg vil ha noe som er sexy! Hvor synes dere at det er sexy og ha tatovering? Og vilken tatovering tenker dere på da? Vildig kjekt om noen legger til noen bilder!
Gjest Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Nå syns jeg ikke tatoveringer per say er sexy. Det er personen som er sexy. Om den personen har en tatovering, så er det helt greit. Derfor syns jeg heller du skal gå etter noe du syns er pent/ noe som betyr mye.
Gjest CupcakeLotte Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Hvis du må spørre på KG etter tips til hva du skal tattovere og hvor, så syns jeg ikke det er så god ide og ta tattoo. Det bør være noe du har skikkelig lyst på og noe du har tenkt på lenge, og helst noe som betyr noe for deg. Og hvor det er sexy og hva som er sexy kommer helt ann på personen. Om det passer til personlighet, kropp osv. Lykke til! 5
Gjest CupcakeLotte Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Hvis du må spørre på KG etter tips til hva du skal tattovere og hvor, så syns jeg ikke det er så god ide og ta tattoo. Det bør være noe du har skikkelig lyst på og noe du har tenkt på lenge, og helst noe som betyr noe for deg. Og hvor det er sexy og hva som er sexy kommer helt ann på personen. Om det passer til personlighet, kropp osv. Lykke til! Kan jo legge til at jeg selv brukte et par år for å bestemme meg. Hadde et par tattoveringer jeg ønsket meg, som jeg tegnet selv og som betyr mye for meg. Etter 2 år hadde jeg fortsatt lyst på og tenkte da at jeg ikke kom til å angre om jeg fortsatt hadde lyst på de etter så lang tid.
lunem Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Ikke bare finn en tattovering som er "sexy".. Synest du skal finne noe som betyr mye for deg, en god opplevelse, noe du lever for, å få en profesjonell til å sette sammen en tattovering til deg utifra det En tattovering som betyr noe er mye mer sexy enn en tattovering som er tattovert bare fordi du ville ha en.. Få en som betyr noe for deg, og bær den med stolthet! Det er sexy!
luremus Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2011 Kunne tenkt meg en engel bak på skulderen til minne om min mormor, hun elsket engler! Er bare det at jeg vil ha noe som ikke bare jeg syns er fint.. hvis dere skjønner hva jeg mener?
lunem Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 Hva med å fortelle dette til en tatovør? de er jo så sykt flinke til å kombinere forskjellige symbol, tegninger og lignende Kanskje du kan få noen til å tegne en litt utradisjonell engel til deg ?
luremus Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2011 Kanskje det jeg er veeldig kresen så håper tatovøren er veldig kreativ og flink!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå