Gå til innhold

Noen som har en Zanussi Condeser dryer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har som sagt denne tørketrommelen og får den ikke til å starte. Eller den vil starte, men den stopper igjen etter 3 min. Har prøvd alle knapper og alle tørkefunkjsoner, men jeg får det ikke til..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min var også sånn. Helt håpløst. Fikk en servicemann hjem. Det gikk på reklamasjon. Mener å huske at det var en føler eller timingsur som var gåent. Det jeg ikke visste var at den virket fint dersom jeg kun tok den på tid og ikke program. Altså satte den på 30 min og ikke program A som gjorde at den stoppet av seg selv når klærne var tørre.

Skrevet

Takk for svar! :)

Har prøvd 30, 60 og 90min, men stopper like forbanna! Passe irritert her nå! Nå ryker snart hele dritten!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at du har gjort sånne åpenbare ting som å tømme vannbeholderen og rense lofilteret?

Skrevet

Jeg regner med at du har gjort sånne åpenbare ting som å tømme vannbeholderen og rense lofilteret?

Hehe, ja :)

Skrevet (endret)

Hva med å rense kondensatoren?

Hvis du har gjort det og det fremdeles ikke fungerer, så er det mest sannsynlig noe som må fikses av en reperatør. Zanussi er noe drit uansett, så om den må kondemneres så er det bare good riddance ;)

Endret av blonden
Skrevet

Hva med å rense kondensatoren?

Hvis du har gjort det og det fremdeles ikke fungerer, så er det mest sannsynlig noe som må fikses av en reperatør. Zanussi er noe drit uansett, så om den må kondemneres så er det bare good riddance ;)

hvordan renser man kondensatoren da?? :sjenert:

• 3 uker senere...
Skrevet

hvordan renser man kondensatoren da?? :sjenert:

Den sitter på bunnen ett eller annet sted, så må du åpne en luke for å trekke den ut, det ser ut som en stor metalldings. Så bare skyller du den under vann og setter den tilbake igjen :)

Skrevet

gjort det også...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...