2ne2 Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Har som sagt denne tørketrommelen og får den ikke til å starte. Eller den vil starte, men den stopper igjen etter 3 min. Har prøvd alle knapper og alle tørkefunkjsoner, men jeg får det ikke til..
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Min var også sånn. Helt håpløst. Fikk en servicemann hjem. Det gikk på reklamasjon. Mener å huske at det var en føler eller timingsur som var gåent. Det jeg ikke visste var at den virket fint dersom jeg kun tok den på tid og ikke program. Altså satte den på 30 min og ikke program A som gjorde at den stoppet av seg selv når klærne var tørre.
2ne2 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2011 Takk for svar! Har prøvd 30, 60 og 90min, men stopper like forbanna! Passe irritert her nå! Nå ryker snart hele dritten!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg regner med at du har gjort sånne åpenbare ting som å tømme vannbeholderen og rense lofilteret?
2ne2 Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2011 Jeg regner med at du har gjort sånne åpenbare ting som å tømme vannbeholderen og rense lofilteret? Hehe, ja
blonden Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Hva med å rense kondensatoren? Hvis du har gjort det og det fremdeles ikke fungerer, så er det mest sannsynlig noe som må fikses av en reperatør. Zanussi er noe drit uansett, så om den må kondemneres så er det bare good riddance Endret 23. juni 2011 av blonden
2ne2 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2011 Hva med å rense kondensatoren? Hvis du har gjort det og det fremdeles ikke fungerer, så er det mest sannsynlig noe som må fikses av en reperatør. Zanussi er noe drit uansett, så om den må kondemneres så er det bare good riddance hvordan renser man kondensatoren da??
blonden Skrevet 9. juli 2011 #8 Skrevet 9. juli 2011 hvordan renser man kondensatoren da?? Den sitter på bunnen ett eller annet sted, så må du åpne en luke for å trekke den ut, det ser ut som en stor metalldings. Så bare skyller du den under vann og setter den tilbake igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå