spinnwild Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Den platen som snurrer inni mikroen, har gått i to. Noen som vet om jeg kan kjøpe bare en slik en noe sted? Eventuelt om det heller "lønner seg" å kjøpe ny mikrobølgeovn...
Glitnir Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Du kan få kjøpt det som reservedel visse steder. Tror f.eks. Whirlpool koster cirka 200 kroner. Dersom du har en billigmikro kan det kanskje være like greit å kjøpe ny - man får vel hele greia fra cirka 500.
spinnwild Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2011 Den jeg har er en liten MATSUI, den kosta ca 400kr om jeg husker rett. Den er bare noe over året gammel, så litt surt å kjøpe ny...
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Hva er årsaken til at den delte seg i to? Det kan ha betydning for en ev. reklamasjon.
spinnwild Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2011 På fest, ei venninne skulle poppe popkornrester, brukte sørlandschipspose, liten brann, mikro funker fortsatt. Uken etterpå sprekker glassplata på midten under bruk. Er det viktig at det skal snurre hele tiden? Kan jeg bruke mikroen, om jeg jevnlig åpner og snurrer litt på det jeg har inni, for hånd?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Skrevet 18. juni 2011 Da er det ikke reklamasjon. Plata trenger ikke å snurre. Hadde bare satt inn delene og prøvd det derfra. I min gamle mikro så snurret ikke glassplata.
spinnwild Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2011 ok. Går det an å lime glass-snurre-plata? Den er i to rene biter så det hadde vært supert, men er usikker på lim i mikro...? Jeg brukte jo mikroen litt, bare tok ut snurre"utstyret" og snudde litt innimellom, men typen min (som var der da glasse knuste mens han varma opp noe i mokron) ser på den som fandens verk nå :S Men da tar jeg ut snurretingen og bruker den som vanlig, bare med litt ekstra åpning og snurring og røring Popkorn blir vel bare mongo nå vel? Ser for meg at det blir mye upoppet i posen...
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 Gikk greit med popcorn i den mikroen jeg hadde. Du trenger ikke å snurre maten med jevne mellomrom heller. Bruk den som den er.
spinnwild Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2011 Gikk greit med popcorn i den mikroen jeg hadde. Du trenger ikke å snurre maten med jevne mellomrom heller. Bruk den som den er. Prøvde popkorn - ble upoppa i ene sida å nærmere svart i andre, like mye svinn som jeg fikk popkorn før... Får bare bruke kjele istede
spinnwild Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2011 Kan jeg lime platen? Det er et rent kutt så selve liming skulle ikke være noe problem, men vil det fungere i en mikro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå