Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan løser du det når du etter første date merker at kjemien mangler helt? Sier du fra der og da? Eller venter du å avviser ved neste invitasjon? Eller gir du det en sjanse til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom han har psykt flotte armer, tar jeg gjerne en date til. Just in case. Siden jeg fortsatt er singel, vet du hvorda det har gått. :)

Skrevet

Humrer av Tidssone her.

Som oftest har det løst seg ved at 1) han ikke lar høre fra seg mer, eller 2) jeg sier at jeg ikke er interessert.

Skrevet

Om dere begge er nervøse kan det vel skje at det løsner etter hvert?

For min del merker jeg ganske tidlig (som regel før en date) om jeg og en kvinne har god kjemi, så for min del er det ikke verdt å bruke mer tid på det om jeg er usikker. Ser jeg imidlertid at det er mulighet for noe mer og at hun kanskje bare er veldig sjenert, så kan det selvsagt være verdt et forsøk ;)

AnonymBruker
Skrevet

Høflig avviser dersom man inviteres på en date nr. 2.

Kanskje hører man aldri noe mer fra henne, og da løser deg seg jo helt selv.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor dårlig kjemien var. Om det bare var litt dårlig kontakt og mye pinlig stillhet, så er det greit nok, men om han var creepy eller uhøflig eller innpåsliten så blir det med den ene daten. Hvis det bare var litt dårlig kontakt og manglende "ta meg NÅ!"-følelse,men fyren ellers virket bra, ville jeg gitt det en sjanse til. Helst i andre omgivelser (type om første date var på kafé, kan man gå en tur sammen eller dra på museum og se om man får bedre kontakt).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...