AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Hvordan er dere jenter? Liker dere guttene (sol)brune om sommeren og misliker de bleke? Eller er det ett fett? Solbrente, hva med dem? Liker dere brune eller bleike gutter? Åssen brun liker dere best? En som har naturlig brunfarge (hudfarge) eller en som har tatt sol?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Jeg er generelt glad for gutter, bleike eller solbrune. 1
Gjest Raindrops Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Så lenge han ikke ser skitten ut av melanotan, eller ser syk ut på grunn av at han er blå i ansiktet så er det virkelig ikke viktig. Solbrent har vel aldri vært spesielt sexy :gjeiper:
Babylon Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Slike supersolariumsbrune gutter, er ganske turn off. Brunfarge er pent, men ikke når man ser det er overdrevent! Fysj. En mellomting/eller naturlig er best.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Det er ett fett, syns det er fint med solbrune/fjellbrune gutter .. hehe .. men gutter som er bleke bør da godt vare på huden sin siden ALT syns bedre på blek hud Dessuten er det fint med gutter som blir svakt brune også, og denne solbrentheten går vel bort, hehe Så lenge fyren har god utstråling og se bra ut i mine øyne, er han IN 1
sophiaM Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 Svak for solbrun hud, glinsende av solkrem, solbleket hår og glimt i øyet
Sunniva81 Skrevet 18. juni 2011 #8 Skrevet 18. juni 2011 Liker litt gyllenbrune menn, siden jeg liker å være det selv. Men det er også helt i orden med blekere menn. Men her jeg bor er det for tiden inn, at nyfylte 16 åringer soler seg i solarium. De ser ikke ut!! Ser ut som vandrende gulerøtter og ser de på laaaaang vei når jeg kjører nedover sentrumen.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #9 Skrevet 18. juni 2011 Min erfaring som blek fyr er at de fleste jentene synes det er turn-off. I hvert fall hvis man går på stranda, så sier enkelte rett ut "æsj, så blek du er". Det er en grunn til at holder skjorta på, da det sannsynligvis ville tatt meg en måned med masse tid ute i sola om jeg skulle blitt brun, og for å være ærlig finnes det så utrolig mye mer firnuftig jeg har å gjøre fremfor å slike sol på stranda (no offense til dem som gjør det)
Gjest uAnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #10 Skrevet 18. juni 2011 Falsk "sol" brun er turn off, ekte solbrun er fint, da har han vært mye ute og jeg antar han er aktiv og sosial. Men tar gjerne en blek gutt, han kan jo være som meg som kunne bodd på sola og ikke blitt brun i det hele tatt, så jeg kan helt fint ha en bleik en, så lenge det ikke ser sykelig ut:)
Gjest petre Skrevet 18. juni 2011 #11 Skrevet 18. juni 2011 Gjerne blek. Menn som ligger pal og steker seg er turn-off.
Suzy Skrevet 18. juni 2011 #12 Skrevet 18. juni 2011 Naturlig - altså med farge om sommeren og blek om vinteren - og med sunn hudfarge. 1
Gjest Fable Skrevet 18. juni 2011 #13 Skrevet 18. juni 2011 Solbrente er sexy, helst med t-skjorte merke. De skal være nærmest svidd! Rawr! =D Neh, bryr meg beng egentlig. Liker mannen like mye solbrun som blek.
Gjest Cosette Skrevet 18. juni 2011 #14 Skrevet 18. juni 2011 Betyr ingenting, men det må være av naturlig sol og ikke solarium/selvbruning. Noen menn er jo naturlig gylne i huden og det er flott, mens andre er lyse i huden og det er like flott. Hva jeg liker best kommer helt an på hvem jeg har i kikkerten der og da Blir som å velge mellom jordbær og sjokolade, begge deler er godt på hver sin måte. 1
Gjest imli Skrevet 18. juni 2011 #15 Skrevet 18. juni 2011 Spelar ingen rolle, så lenge han ikkje brukar solarium... 1
Gjest Passing by Skrevet 18. juni 2011 #16 Skrevet 18. juni 2011 Naturlig - altså med farge om sommeren og blek om vinteren - og med sunn hudfarge. Jepp, enig med deg der 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå