AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... Jeg skal gifte meg om et år ca. Problemet er at jeg har en venninne som jeg er glad i, på tross av at hun er en skikkelig drama-queen og oppmerksomhetssyk ut av en annen verden... Jeg har kjent henne siden vi var små, og jeg synes det er trivelig å være sammen med henne de få gangene vi møtes (bor på hver vår side av landet) Jeg ønsker jo å invitere henne. Kjæresten min ønsker ikke å invitere henne, nettopp på grunn av disse "kvalitetene" hennes Men tingen er at jeg KLARER virkelig ikke typen hennes! Han er en idiot, unnskyld meg. Så jeg har ingen planer om å invitere han. Det er flere av mine gjester som heller ikke vil ha ham der. Men nå er hun gravid og hele pakka, derfor synes jeg kanskje det er litt dumt å skulle invitere bare henne og ungen, og ikke faren til ungen hennes. Jeg ser for meg at det blir drama uansett hva jeg gjør! Også sa en annen venninne av meg at hun gravide OGSÅ skal gifte seg til neste år! Jeg vet at hun bestandig har snakket om det, men siden hun ble gravid, sa hun at de sikkert måtte sette det på vent. Nå har jo jeg ordna alt, kirke, dato, kjole og masse greier. Hun kommer GARANTERT til å bli snurt og barnslig siden vi skal gifte oss "først"... Jeg blir så frustreeeeert... Dette er skikkelig barneskoleDRAMA!!! Hvorfor må folk være slike drama-queens? For å være helt ærlig, så driter jeg en lang marsj i hvordan hun blir å ta den eventuelle innbydelsen. Men hun (og den fjompen av en kjæreste hun har) har en ekkel tendens til å henge ut andre, (gjerne på facebook!) uskyldige folk som "den store stygge ulven", når hun/de føler seg "urettferdig" behandla. Hun er veldig søt og snill ellers. Hun skal bare ha så jævla mye oppmerksomhet! Og hun gjør "aldri noe galt"... Det er jo nesten så man begynner å lure på hvorfor man i det hele tatt har kontakt med slike folk enda...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Du kan jo invitere bare henne og si at du ikka har plass til så mange gjester og at kjæresten hennes og ungen derfor må bli hjemme. Hun blir sikkert sur og laværer å komme og du må nok regne med at din mann ikke blir invitert i hennes bryllup!
Gjest Thessie! Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Med tanke på at hun er gravid og da har et lite barn når du skal feire brylluppet, er det stor sjanse for at bare hun kommer. Tviler på at hun vil drasse barnet over til andre siden av landet for det, og kanskje de da bestemmer at faren skal være hjemme med h*n. Ellers så kan du gjøre som en over meg å si at du ikke har plass til så mange.
fridr Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 (endret) Ikke bry deg om hva andre tenker. Det er din dag og du og din mann skal invitere de dere ønsker å ha sammen med dere. Det er én dag i livet deres, og den skal bli så bra som dere vil:) Endret 17. juni 2011 av fridr
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 TS her. Glemte å si at det ikke er noe problem for henne å komme, og ha med seg både unge og mann, da familien hennes bor i byen der vi gifter oss...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 ja, også kan jeg se for meg at det blir litt problematisk å si at det ikke er plass til så mange osv osv, så kommer hun i bryllupet alene.. Og kanskje ser at du har invitert andre venninners mann/samboer.. Da kan det bli bråk, og det er ikke noe særlig på en dag som den. Er venninnen din klar over at folk ikke liker typen hennes da? Nå kjenner jo ikke jeg venninnen din, så vet ikke om hun er en sånn person som kan takle sånt, men om hun er fullstendig klar over at folk ikke er så glad i typen hennes, går det jo rett og slett ann å snakke med henne? Si det som det er, at du ikke vet hva du skal gjøre, siden det kommer såpass mange av din vennekrets som ikke er glad i hverandre. I mitt bryllup hadde vi også to som ikke tålte trynet på hverandre (i far og morssiden til mannen). Men alle hadde vett til å holde munn akkurat den dagen. Men dette er godt voksne mennesker, og har hatt mange år og selskaper til å vende seg til at den andre parten er til stede. Er det sikkert at det blir full kræsj om han blir invitert? Ellers ønsker jeg deg masse lykke til! Husk at det er deres dag, så i bunn og grunn er det dere som bestemmer, og det dere føler er riktig, gjør dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå