AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Tenkte jeg skulle laste ned den app`en, googlet det og lest litt om det, og det virker veldig bra i forhold til det innebygde sms oppsettet på htc. Noen som har erfaring med go sms pro?
DBM Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Den ser gratis ut, så da kan du vel bare teste den ut og evt slette den hvis du ikke er fornøyd.
Tudeluu Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Jeg bruker den, og er kjempefornøyd Men gå inn på innstillingene, og fjern avkryssningen for at du skal få varsel på vanlig vis også. Eller så får du samme melding to ganger -både på go sms pro, og på den vanlige måten.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg bruker den, og er kjempefornøyd Men gå inn på innstillingene, og fjern avkryssningen for at du skal få varsel på vanlig vis også. Eller så får du samme melding to ganger -både på go sms pro, og på den vanlige måten. Ja, leste om akkurat det der. Litt pysete på å laste det ned enda, men det er enkelt å få tilbake det vanlige oppsettet hvis jeg vil ha igjen det, sant? Fjerner bare Gosms app`en? Er det lett å sette seg inn i eller går alt mer automatiskt? ts
DBM Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 (endret) Du kan bare slette den og få tilbake det gamle oppsettet. Endret 17. juni 2011 av DBM
Tudeluu Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Det er bare å fjerne den igjen ja Det funker jo å bruke den gamle metoden også Det er veldig lett å sette seg inn i:) Ikke komplisert i det hele tatt!
Gjest HLHD Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 Jeg bruker den og er relativt godt fornøyd :-) Har veldig fint utseendet når man bruker "spring-theme"
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 Jeg brukte GO sms en stund, men faller alltid tilbake på handcent, syns den er penere:)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #9 Skrevet 17. juni 2011 Jeg brukte GO sms en stund, men faller alltid tilbake på handcent, syns den er penere:) Ja, jeg er litt fristet til å prøve den å. Men er det ikke problemer med Æ Ø Å med handcent da? ts
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #10 Skrevet 17. juni 2011 Jeg har aldri hatt problemer med æ,ø og å. Hva slags problemer skulle det vært?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #11 Skrevet 17. juni 2011 Leste på et forum at enkelte hadde problemer med at æøå kun kunne skrives i store bokstaver. Men da gjelder ikke det alle tydligvis. Noen innstillinger jeg evt bør passe på?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #12 Skrevet 17. juni 2011 Har som sagt ikke hatt noen problemer med handcent, ikke GO sms heller. Du må jo bare prøve dem for å se hvilken du liker best:)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #13 Skrevet 17. juni 2011 Jeg bruker den, og er kjempefornøyd Men gå inn på innstillingene, og fjern avkryssningen for at du skal få varsel på vanlig vis også. Eller så får du samme melding to ganger -både på go sms pro, og på den vanlige måten. Lasta ned go sms pro nå. Og driver med innstillinger, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det når jeg skal ordne med varsling kun på go. Er det på go jeg gjør det, eller på den vanlige? På go står jo alt på engelsk, og med mine engelsk kunnskaper, så er det litt vrient. Men testa det ut, og det kom varsel på begge, både go og vanlige. Kan du skrive en guide til hvordan jeg løser det?
Fønix Skrevet 17. juni 2011 #14 Skrevet 17. juni 2011 Jeg brukte GO sms en stund, men faller alltid tilbake på handcent, syns den er penere:) Samme her. GO er bra, men jeg foretrekker Handcent. Hva som er pent, er jo ganske subjektivt. Men Handcent kan man selv bestemme hvordan skal se ut, ned til de minste detaljer. Så hvis man ikke synes den er pen, er det fordi man ikke har giddet å gjøre den pen.
Gjest Anjelika Skrevet 17. juni 2011 #15 Skrevet 17. juni 2011 Leste på et forum at enkelte hadde problemer med at æøå kun kunne skrives i store bokstaver. Men da gjelder ikke det alle tydligvis. Noen innstillinger jeg evt bør passe på? Jeg har de problemene, men jeg har Go SMS Pro. Tror jeg hadde det før jeg lastet ned den appen også. Aner ikke hvorfor.
Fønix Skrevet 17. juni 2011 #16 Skrevet 17. juni 2011 Lasta ned go sms pro nå. Og driver med innstillinger, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det når jeg skal ordne med varsling kun på go. Er det på go jeg gjør det, eller på den vanlige? På go står jo alt på engelsk, og med mine engelsk kunnskaper, så er det litt vrient. Men testa det ut, og det kom varsel på begge, både go og vanlige. Kan du skrive en guide til hvordan jeg løser det? Du må gå inn i innstillingene til den vanlige sms-appen din og slå av varslingen der.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #17 Skrevet 17. juni 2011 Samme her. GO er bra, men jeg foretrekker Handcent. Hva som er pent, er jo ganske subjektivt. Men Handcent kan man selv bestemme hvordan skal se ut, ned til de minste detaljer. Så hvis man ikke synes den er pen, er det fordi man ikke har giddet å gjøre den pen Det er sant:) Jeg burde kanskje heller sagt at jeg liker handcent best fordi den kan jeg gjøre penere enn jeg kan på Go sms:D
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2011 #18 Skrevet 17. juni 2011 Du må gå inn i innstillingene til den vanlige sms-appen din og slå av varslingen der. Ja, mener jeg har gjort det. Men det kommer likevel ett +1 på melding ikonet på det vanlige oppsettet. Slått av og på mobilen, men det hjalp ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #19 Skrevet 18. juni 2011 Jeg har Handcent på min mobil, og får også doble meldinger Skikkelig irriterende. Har slått av alle varslinger på det vanlige oppsettet, og lest rundt for å finne en "oppskrift" på hvordan jeg gjøre det. Må jeg DEAKTIVERE den vanlige? Og i såfall hvordan gjør jeg det? Like før jeg avinnstalerer handcent hvis det skal være på den måten Noen kloke? Væææær så snill å kom med en oppskrift på hvordan jeg gjør dette...
Trine1989 Skrevet 18. juni 2011 #20 Skrevet 18. juni 2011 Oh, den var fansy hadde handcent før, men gikk tilbake til vanlig. Men nå som jeg fikk høre om go sms måtte jeg teste den, og jeg tror jeg elsker den, haha :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå